sâmbătă, 6 septembrie 2008

Mâine este ziua ta

Am rătăcit prin lume aşteptând să vii. Speranţa mea ai fost atunci când viitorul mi se părea prea sumbru. O lume mult prea rece şi o viaţă mult prea grea ar fi fost fără tine. Ai apărut pentru a-mi şterge lacrimile de pe obraji şi pentru a mă face să privesc înainte cu optimism. Nu ştiu cum aş fi putut să merg înainte fără tine. Viaţa e atât de complicată. Lumea e atât de rea. Aproape totul e altfel decât ar fi trebuit să fie. Mi-a fost atât de greu să înţeleg, atât de greu să accept. A trebuit să îndur multe pentru a putea să ajung stapân pe soarta mea, pe viaţa mea. A fost atât de greu pentru că am fost singur.
De 3 ani nu mai sunt singur. De 3 ani te am pe tine. Tot ceea ce fac, fac cu gândul la tine, pentru tine. Tu eşti îngerul meu, viaţa mea, minunea mea, lumina mea, speranţa mea, raza mea de soare, bucuria şi durerea mea. Îi mulţumesc în fiecare zi şi în fiecare noapte lui Dumnezeu pentru că mi te-a dăruit. O viaţă întreagă nu-mi va fi de ajuns pentru a-ţi arăta ceea ce însemni pentru mine. Oricât de greu îmi va fi, voi fi alături de tine la bine şi la rau, voi fi prietenul tău.
Mâine este ziua ta. Mâine împlineşti 3 ani. Va fi cea de-a treia petrecere pe care ţi-o facem de ziua ta, dar prima pe care o vei putea ţine minte. Te-ai făcut mare, fata mea. Mă rog la Dumnezeu să-ţi dea noroc şi sănătate, iar nouă puterea de a îndura totul pentru a te ajuta să-ţi împlineşti visele. La mulţi ani, fetiţa mea!

Niciun comentariu: