miercuri, 2 decembrie 2009

Oare pe cine va vota Cristi Paţurcă?

Am cântat de multe ori cântecele lui Cristi Paţurcă. Mi-au rămas în suflet şi de multe ori le fredonez şi acum. Aceste cântece îmi aduc aminte de anii tinereţii mele, de visele pe care le aveam atunci. Unele s-au spulberat, altele încă nu, iar câteva s-au împlinit.
Am trăit intens aceşti 20 de ani de democraţie. Am fost student, tânăr profesor, apoi lider de sindicat şi am fost implicat în multe manifestări, în multe acţiuni. Mereu am trăit cu speranţa că va fi mai bine. Niciodată nu mi-am pierdut optimismul. Niciodată nu am uitat ce s-a întâmplat în acel Decembrie şi în anii următori. Niciodată nu am votat cu Ion Iliescu sau cu PSD. Mă doare sufletul că trebuie să votez acum cu Mircea Geoană, dar o fac convins că va fi mai bine. Cel puţin, el nu ne promite că o să trăim mai bine. Eu însă sper că aşa va fi. În promisiunile lui Băsescu oricum nu mai cred. Şi nu mai suport să ne dea pedeliştii lecţii de democraţie. Merg duminică cu încredere la vot, apoi voi fi alături de prietenii mei liberali, după care noaptea voi merge acasă fericit. Ştiu că a doua zi mă voi trezi în aceeaşi Românie, cu aceleaşi probleme, cu aceiaşi bani puţini, dar măcar noaptea aceea va fi noaptea victoriei, noaptea speranţei şi un pas spre un viitor mai bun.
Aş vrea să ştiu pe cine va vota Cristi Paţurcă. Îmi place să cred că până şi el îl va vota pe Mircea Geoană. Pentru cei care se întreabă de ce am această curiozitate, postez videoclipul următor.


5 comentarii:

Mihai spunea...

merg si eu la vot pentru a va ajuta pe voi, sustinatorii PSD sa va vedeti visul cu ochii. Si a va arata ca de fapt e cel mai crunt cosmar al vostru. Doar pt asta merg.

Daniel Mălăelea spunea...

Mihai, nu am fost niciodata un sustinator al PSD. Alta solutie nu avem. Din pacate.

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

Daniel,

Cred ca ceea ce am reluat pe blogul meu, in citat integral, trebuie sa fie un indemn pentru noi toti, duminica 06.12.2009;

Doamne ajuta !

http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/12/dumnezeu-te-ajuta-dar-nu-ti-si-baga-in.html

Cristi Paturca spunea...

Stimate "domn", inainte de a-mi blasfemia numele prin alaturarea cu un securist ar trebui sa stiti ca Cristi Paturca a iesit in strada exact impotriva unora ca Mircea Geoana. Ca sa nu mai pomenesc de dosarul soacrei sale, care este una dintre cele mai aberante istorii post revolutionare.
Sa va fie rusine ca imi folositi numele.
Fara stima,
Cristi Paturca

PS. sunt curios daca imi va apare comentariul....pariez ca nu !

Daniel Mălăelea spunea...

Domnule Cristi Paturca, ati pariat gresit. Recunosc faptul ca am gresit atunci cand m-am intrebat daca si dv il votati pe Geoana. Imi cer scuze si imi pare rau.
V-am iubit cantecele din studentie, iar pe unele le tin minte de atunci. Si astazi le mai ascult uneori. Sper sa va treaca supararea. Nu a fost rea intentie. De multa vreme am avut intentia de a va invita in mijlocul elevilor mei pentru a le povesti despre istoria acelor zile din aprilie '90 si pentru a le canta minunatele dv cantece. As vrea sa ma iertati, domnule Paturca!