joi, 10 decembrie 2009

Elevi din Media, ajutaţi-mă să ne înscriem la Cupa Liceelor la fotbal

Din motive pe care nu pot să le înţeleg, doamna profesoară de sport nu doreşte să înscrie echipa de fotbal din liceul nostru la Cupa Liceelor, care va avea loc la Sala Polivalentă în luna ianuarie. Eu nu pot să accept această situaţie. Îmi este prea drag acest liceu, îmi sunt prea dragi aceşti copii ca să nu mă implic. Mulţi dintre micii noştri fotbalişti visează să joace fotbal la Polivalentă în echipa liceului lor. Vreau să le împlinesc şi de această dată acest vis. Ştiu că nu avem o echipă puternică, dar nu vreau să rămânem în afara acestei competiţii şi nu vreau să ne recunoaştem de la început învinşi. Vă rog să mă ajutaţi să facem echipa. Trebuie să ne înscriem până cel mai târziu vineri, 18 decembrie.
Am nevoie de numele a cel puţin 10 jucători născuţi în 1991, 1992, 1993, 1994, iar apoi de câteva date ale acestora (clasa, data naşterii, seria şi nr. cărţii de identitate).

Un comentariu:

Daniel Mălăelea spunea...

CRED CA VOM AVEA PROBLEME CU INSCRIEREA.AVEM NEVOIE DE UN MEDIC CARE SA NEA DEA AVIZUL:
Littlebig says:
December 9, 2009 at 7:10 pm

Avizul de la medic trebuie pus pe foaia de inscriere sau ne putem lua fiecare de la medicul lui de familie cate o adeverinta ca suntem apti pentru efort fizic?

de la oficiali says:
December 9, 2009 at 10:03 pm

Trebuie sa fie ori pe foaia de inscriere, ori pe tabelul pe care-l aduceti la meci. Dar, obligatoriu, trebuie sa fie toata lumea, nu individual