duminică, 10 august 2008

Julius Wobay: ,,Singura mea plăcere în viaţă e să joc fotbal"

Mijlocaşul de 24 de ani a acordat azi un interviu în exclusivitate pentru craiovamaxima.ro în care vorbeşte despre accidentarea gravă suferită în minutul 2 al meciului de sîmbătă seară. Fractura de claviculă stîngă îl va ţine pe tuşă aproape două luni, timp in care Wobay va merge să se recupereze la o clinică din Anglia sau Cipru.


- Julius, cum te simţi?
- Sînt foarte trist, umărul mă doare destul de tare. Trec plin clipe urîte, am mare ghinion, nu ştiu ce să mai zic. Nu ştiu de ce Dumnezeu a vrut aşa. Singura mea plăcere în viaţă e să joc fotbal. Chiar simţeam că traversez o formă bună în ultimele meciuri...
- Ce s-a întîmplat la acea fază?
- Sincer, nu ştiu cum m-am lovit sau cine a făcut-o. Totul s-a petrecut foarte repede. Am simţit dintr-o dată o durere ascuţită la umăr şi am fost dus la spital.
- Ai mai avut parte de astfel de accidentări de-a lungul carierei?

- Nu, asta e de departe cea mai gravă dintre ele. Am mai stat maximum o săptămînă, cîteva zile.
- Coechipierii tăi au încercat să te sune?
- Îţi dai seama, telefonul mi-a sunat încontinuu azi. Mulţi colegi m-au vizitat acasă, Costea a fost primul dintre ei. Le mulţumesc tuturor că sînt alături de mine, îmi pare extrem de rău că nu o să-i pot ajuta în meciul de la Cluj.
- Ce urmează pentru tine în această perioadă?
-
Cel mai probabil, voi pleca la o clinică specializată pentru a face recuperarea. Nu m-am decis încă unde, în Cipru sau în Anglia. Mi s-au dat două variante, să mă operez sau nu. Am zis că e mai bine să efectuez un tratament şi să scap astfel de cuţit.
Sursa: www.gsp.ro

Niciun comentariu: