miercuri, 13 august 2008

Păcală în China: „N-am ştiut la ce oră e concursul!“

Marţi seară la Beijing s-a întâmplat un fapt uluitor pentru delegaţia României: înotătorul Valentin Preda a ratat participarea la preliminariile probei de 200 de metri bras fiindcă n-a ştiut la ce oră e concursul!

Întâmplarea, de un comic absurd, e povestită chiar de sportiv. „Noi ştiam că seria mea este de la 19.44 (n.r. - ora Chinei). Am stat cu doamna antrenoare Doina Sava, mi-a dat ultimele indicaţii şi apoi am zis că e timp, şi m-am dus la masaj, să mă mai relaxez înainte de cursă. Pe primul program era trecut 19.44, pe un al doilea era 19.22, dar n-am fost atenţi, nici eu, nici doamna Doina. Eram la masaj când văd la televizor că se pregătesc să intre în bazin cei din seria mea! Am zis că nu e adevărat. Îmi venea şi să râd, şi să plâng. Am alergat până la intrare, am negociat cu chinezii să mă lase să intru că sunt în concurs, până la urmă n-am reuşit să ajung în timp!“.

Înotătorul era dezolat: „Am şi plâns, vă daţi seama. E prima mea Olimpiadă...
A plâns şi doamna Sava, dar n-a fost vina ei, amândoi n-am fost atenţi...“

Sursa: www.evz.ro

Niciun comentariu: