marți, 5 august 2008

De la şoc, fetiţa nu mai ştie că-i sunt mamă"

Mirela, o tânără de 32 de ani, a rămas paralizată, soţul i-a murit, iar fetiţa ei nu o mai recunoaşte
Un accident teribil, care a avut loc in urma cu trei ani, chiar inainte de Paste, i-a curmat viata sotului sau, a despartit-o de fiica ei si a tintuit-o intr-un scaun cu rotile. Aceasta este povestea Mirelei, o tanara in varsta de 32 de ani. In urma acestei drame, Mirela a fost nevoita sa renunte la afacerea prospera pe care o avea in Capitala si sa se mute la Botosani, unde primeste ingrijiri de la mama ei. "Eu eram la volan in momentul accidentului. O alta masina ne-a sicanat in trafic, soferul punea frana brusc, iar la un moment dat, ne-a proiectat pe contrasens, de unde venea un TIR", ne-a povestit femeia.
Chiar daca, dupa atatia ani, s-a impacat cu gandul ca a ramas singura, Mirela are un mare of: fiica ei, Tatiana, nu-i spune "mama". Astazi, Tatiana are cinci ani si locuieste cu sora Mirelei, care ii tine locul de mama. "La moartea sotului meu, fetita avea doi ani. Pentru ca eu am paralizat, familia surorii mele a avut grija de ea. Psihologii ne-au recomandat sa nu-i spunem despre tragedia noastra ca sa nu ramana cu traume. Intre timp, a uitat ca ii sunt mama. Nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat in creierul ei, a avut un soc, probabil", ne-a povestit Mirela, cu lacrimi in ochi. Femeia traieste dintr-un ajutor pentru persoane cu handicap, de 270 de lei. Isi petrece toata ziua in pat, uitandu-se la televizor sau in fata calculatorului. Si-ar dori sa nu mai depinda de mama sa, Viorica, o femeie la 67 de ani, batrana si bolnava. Singura solutie ar fi sa angajeze o ingrijitoare care sa o ajute sa se deplaseze. Din pacate, nu are banii necesari ca sa-si permita acest "lux". Mai mult decat atat, ca sa se refaca partial, Mirela are nevoie de mai multe interventii chirurgicale, ale caror costuri se ridica la 20 de mii de dolari.
Publicat în ziarul ,, Cancan’’ din 4 august 2008

Niciun comentariu: