marți, 10 noiembrie 2009

Au rămas tot mai puţini

Întotdeauna am iubit teatrul şi filmul. Chiar copil fiind, înainte de 1989 mergeam des la cinematograf şi la Casa de Cultură pentru a-i vedea pe marii noştri actori care poposeau din când în când în Târgu-Jiu.
În ultimii ani au trecut în nefiinţă foarte mulţi dintre marii noştri actori. Dispariţia fiecăruia mi-a lăsat un gol imens în inimă. Cu fiecare pierdere, mă rugam la Dumnezeu să le dea viaţă lungă celorlalţi mari actori care mi-au alinat sufletul încă de când eram foarte mic.
Au rămas tot mai puţini şi sunt toţi la vârste foarte înaintate. Chiar, oare câţi mai sunt printre noi? Jean Constantin, Florin Piersic, Ion Besoiu, Ion Dichiseanu, Sergiu Nicolaescu, Draga Olteanu-Matei, Marin Moraru, Emil Hossu, Radu Beligan, Mircea Diaconu, Alexandru Arşinel, Stela Popescu, Tamara Buciuceanu, Marin Moraru, Victor Rebengiuc, Ion Caramitru, Sebastian Papaiani, Vladimir Găitan, Iurie Darie... Lista rămâne deschisă. Şi totuşi, sunt atât de puţini.

3 comentarii:

Mirea spunea...

,Mircea Albulescu,Dorel Visan,Alexandru Arsinel,Stela Popescu,Marcel Iures,Aimee Iacobescu,Szabolcs Cseh(Sobi Cseh),Florin Zamfirescu,Ion Lucian,Tudor Gheorghe,Olga Delia Mateescu,George Mihaita,Mihai Fotino,Mitica Popescu,George Motoi,Stefan Sileanu,Anna Szeles,Valentin Uritescu,Olga Tudorache...

Daniel Mălăelea spunea...

Alexandru Arsinel si Stela Popescuse repeta. Pe ceilalti i-am omis din graba. Sobi Cseh, Valentin Uritescu, Mircea Albulescu, Mihai Fotino, Tudor Gheorghe chiar imi plac foarte mult.

Ghiocel07 spunea...

Dumnezeu sa-i aiba in paza pe cei disparuti si sa le dea sanatate celor ramasi. Din pacate sunt nume mari ale scenei si teatrului care cu greu pot fi inlocuiti. Desi sunt multi actori tineti si joaca bine niciodata nu vor putea fi comparati cu aceste genii. La foarte multi nici macar numele nu l-am retinut. Poate e vina mea, poate a lor, poate a timputilor in care traim.