vineri, 9 ianuarie 2009

Lavinia Miloşovici: „Încerc să-mi găsesc liniştea!”

La aproape trei luni de când micuţa Denisa Florentina s-a stins, multipla campioană trăieşte la fel de intens drama suferită.
„E foarte greu să o iei de la capăt. Când cineva se duce aşa, nu îţi poţi reveni repede. Îmi este dor de fetiţa mea, de tot ce am trăit împreună, de lupta noastră. Trebuie să fiu tare, dar e cumplit”, spune, cu voce tristă, Lavinia.
Pierderea fetiţei ei, de numai patru ani și jumătate, diagnosticată încă de la naştere cu o boală rară a sistemului nervos, a lăsat urme imposibil de şters. Un stop cardio-respirator suferit de micuță a schimbat întreaga lume a Laviniei. „Nu-mi va trece niciodată. Ea va fi întotdeauna alături de mine, era viaţa mea”, spune fosta gimnastă cu durere. Aflată la Timişoara, „Milo” luptă să treacă peste cea mai grea încercare care i-a fost dată: „Nu ştiu ce voi face cu viaţa mea. Nu m-am gândit cum va fi în continuare. Sper ca timpul să mai închidă din răni şi să mai uit de durere”.

Dubla campioană olimpică de la Barcelona, acum în vârstă de 32 de ani, primeşte periodic semnale din partea celor care o apreciază şi o îndrăgesc, printre care se află și oameni din lumea sportului.„Prietenii, fostele colege de la lot mă sună tot timpul și mă întreabă ce mai fac. Gestul lor mă bucură și mă face să simt că nu sunt singură. Încerc să îmi găsesc liniştea, dar e greu să găseşti un echilibru”, adaugă Lavinia.

Sursa: www.prosport.ro

Niciun comentariu: