duminică, 17 octombrie 2010

Mâine dimineaţă, începând cu ora 9,00, sunteţi aşteptaţi în faţa MECTS!

Îmi pare rău că mâine nu pot să fiu în faţa MECTS alături de prietenii mei Liviu Pop şi Sorin Dragne. Ei şi mulţi alţi sindicalişti vor protesta începând cu ora 9,00. Eu nu pot să particip pentru că am ore între 10 şi 17 şi trebuie să îmi fac datoria faţă de elevi. Îmi sunt dragi elevii mei şi încerc să fac tot ceea ce pot pentru ei. Chiar dacă actualii conducători ai României nu pun niciun preţ pe învăţătură, pe educaţie, eu consider că fără ele un copil nu are nicio şansă în viitor. Deşi sunt total nemulţumit de salariu, de bătaia de joc la care sunt supus eu şi colegii mei de breaslă din partea celor aflaţi la guvernare, încerc să uit toate nemulţumirile şi toate durerile sufletului atunci când sunt la catedră. Mîine îi voi susţine doar moral pe colegii mei care se vor afla în faţa MECTS. Dar marţi dimineaţă nu am ore şi la ora 9,00 voi fi în faţa MECTS.

2 comentarii:

Traian spunea...

Manipulatori si manipulati ... SOV versus Prostanacu , Ponta cascadorul automobilist si Crin ...3 papitzoi penibili.. .zilele astea vedem cam din ce aluat sunt facuti...ziaristi pupincuristi...lingai.....lideri sindicali dornici al dracului de tare de publicitate in dorinta de a accede..de a parveni ...de a apuca si ei ceva.....un ciolan o treaba ceva. Gasca presedintelui cu aere dictatoriale versus gasca mogulilor ...la mijloc cei multi...prostiti.!..umiliti!...mintiti ...furati !! De ce si ar pierde un profesor vremea stand in ploaie in fata MECTS ?.....mai crede cineva in propaganda de 2 lei? Are cineva impresia ca liderii sindicali urmaresc altceva decat propria bunastare...nu suntem satui de deontologi lideri de opinie manjiti cu banii murdari ai lui Vantu si Felix .

Daniel Mălăelea spunea...

Esti destept, Tapelea, dar nu iti cere nimeni parerea. Lasa-ne, omule!