duminică, 16 august 2009

Pe litoralul românesc

      De 9 ani merg pe litoralul românesc cu bilete de odihnă luate prin sindicat. O singură dată am fost la Venus, în rest am mers la Saturn. Niciodată nu am fost atât de dezamăgit cum am fost anul acesta, deşi a fost singura dată când am fost cazaţi într-un hotel de 3 stele. Nu am văzut în niciun an atât de multă mizerie pe plajă şi pe străzi, atâtea alge, atâţia romi care vindeau pe plajă tot felul de produse, atâta nepăsare din partea personalului de la hotel şi restaurant. Parcă de când se ocupă doamna Udrea de turismul românesc am rămas şi mai puţini. E singurul an în care am găsit 3 hoteluri închise la Saturn din cauza lipsei turiştilor.




















6 comentarii:

Anonim spunea...

Profesor = 3-4 luni vara acasa / 18 h de 50 min pe saptamana ...care s de fapt de 35 min ...vacanta la munte ; vacanta la mare Mmmm ....in an de criza Inginer la multinationala : 22 zile de concediu 10 -11 ore de munca pe zi ....salariul ...poate e cam cu 50 % mai mare Unde o fi mai bine ?

Daniel Mălăelea spunea...

Vacanta la mare a fost prin sindicat. Conditiile de cazare si masa sunt proaste. Biletul individual de 6 zile costa 200 lei. Vacanta la munte a fost de 3 zile. Cazarea a costat 70 lei /camera intr-o casuta mdesta la Busteni.
Vacanta unui profesor este de cel mult 2 luni si jumatate, dar in aceasta perioada sunt cateva sesiuni de examene(bacalaureat, incheierea situatiei scolare, corigente) la care participarea este obligatorie. In plus apar tot felul de probleme care impun prezenta la liceu in afara programului. Spre deosebire de un inginer la o multinationala, un profesor lucreaza si acasa (proiecte didactice, pregatirea testelor de evaluare, corectarea lor, intocmirea de fise de lucru etc). Si sunt convins ca nu stiti cat este salariul unui profesor. Vi se pare ca un profesor care are 14 ani vechime, gradul didactic I, care este cel mai mare, castiga mult daca ia net aprox 1500 lei?

Anonim spunea...

Cu totii meritam cu siguranta mai mult ! Cred ca am fost cam rautacioasa...pana la urma marea majoritate suntem acolo unde ne am ales sa fim, practicand meseria pe care am invatat o ....cu bune si mai putin bune .Va doresc concediu placut ! Felicitari pt. asa copil frumos !

Alina spunea...

Avem o tara frumoasa, cu un potential turistic neexploatat corespunzator. Pe litoralul romanesc te apuca scarba efectiv. S-au si construit cateva hoteluri, pensiuni noi, insa degeaba daca nu oferim servicii de calitate. Iar hotelurile vechi de 1* sau 2** sunt sub orice critica...

Lilly spunea...

Sa va traiasca fetita domn profesor multa sanatate familiei dvs.

Anonim spunea...

Domn profesor la cat va zbateti in liceu ar trebuii ssa aveti 30-40 de mil nu doar atat !
Venus e mai ok domn profesor si mancare ori in cap aurora ori jupiter super buna va recomand cu incredere! Alex iulian