marți, 6 aprilie 2010

M-ai dezamăgit, Gabriel Berca!

Cândva spuneam că mi-ar plăcea ca din echipa lui Crin Antonescu să facă parte şi Gabriel Berca. L-am apreciat pe acest politician, deşi nu l-am cunoscut prea bine. Îmi plăcea discursul lui, îmi plăcea că întotdeauna avea replică, îmi plăcea fermitatea pe care o avea atunci când îşi susţinea opiniile. Acum îmi dau seama că am greşit şi că m-am grăbit atunci când mi-am exprimat părerea despre omul politic Gabriel Berca. Acum am înţeles faptul că el nu poate să facă parte decât din echipa care câştigă întotdeauna. El nu poate fi decât şef. Nici nu contează unde. Poate fi şi prefect, poate fi şi Secretar General al Guvernului, poate fi şi şeful filialei judeţene a unui partid. Nici măcar nu contează dacă este PNL sau PDL. Pentru Gabriel Berca important este să fie acolo unde se fac jocurile, unde se împart cărţile sau ... banii.
Aş vrea să-i spun lui Gabriel Berca faptul că în timp ce el pleacă din PNL, numeroşi oameni valoroşi intră în PNL pentru a face parte dintr-o echipă tânără şi competitivă alături de care speră să înregistreze victorii pe plan politic în viitorul nu foarte îndepărtat. Sunt mulţi cei care au ales să intre în PNL acum, la greu, şi nu doar atunci când se află la guvernare. Caracterele tari se afirmă în imprejurări grele şi se călesc în lupte cu adversari puternici. Eu, spre deosebire de Gabriel Berca, am învăţat din istorie că şi un adversar care pare foarte puternic poate fi învins prin vitejie, prin tenacitate şi chiar prin trădarea trădătorilor.

Un comentariu:

A spunea...

Pînă cînd ciolanul ne va despărți. Cîteva umile considerații asupra traseismului politic. Voi cum vreți să arate România peste 20 de ani?

http://loscuentosdeandrada.blogspot.com/2010/04/pina-cind-ciolanul-ne-va-desparti.html