joi, 29 aprilie 2010

Au fost 16

Am sperat să vină mai mulţi părinţi la şedinţa de astăzi, dar este destul de bine şi că au venit cei 16. Încă 3 părinţi au venit astăzi să discute cu mine şi să se scuze că nu vor putea veni la 18,30 la şedinţă. Alţi 3 m-au sunat înainte de şedinţă şi mi-au spus că nu vor putrea să ajungă. Înseamnă că au lipsit nemotivat 4 părinţi. Doamna directoare Ciobanu, pe care am invitat-o să le vorbească părinţilor, a spus că prezenţa părinţilor este foarte bună în comparaţie cu cea de la alte clase. Eu am pretenţii de la părinţii elevilor mei şi spun că nu este decât un număr acceptabil şi nu mulţumitor.Sper ca la ultima şedinţă din acest an, când vom face analiza rezultatelor din acest an şcolar şi vom stabili notele la purtare, să participe mai mulţi părinţi.
Dacă nu ar exista probleme legate de frecvenţa şcolară a unora dintre elevi, aş spune că am o colaborare foarte bună cu elevii mei şi cu părinţii lor. Dar nu pot să accept situaţia existentă şi încerc să fac tot ce pot pentru a reduce numărul de absenţe înregistrate de elevii mei. Aceasta chiar cu riscul de a mi-i face adversari pe unii dintre ei. Aşa înţeleg eu să îmi fac datoria. Consider că încă nu am făcut tot ceea ce puteam să fac pentru a-i convinge să nu mai lipsească şi să înţeleagă avantajele prezenţei lor la ore. Sper să reuşesc cât nu este prea târziu.

Niciun comentariu: