joi, 8 octombrie 2009

Nati Meir a cumpărat 280.000 de semnături cu "mai puţin de 100.000 de euro"

Candidatul independent la Preşedinţie Nati Meir a declarat, miercuri, la Sibiu, că "cine o să aibă mai mulţi bani o să câştige" alegerile prezidenţiale şi a recunoscut că a cumpărat 280.000 de semnături necesare pentru depunerea candidaturii, cheltuind "mai puţin de 100.000 de euro".

"Am strâns 280.000 de semnături. Am dat bani serioşi. Mai mult de 50.000, mai puţin de 100.000 de euro. În ţara aceasta niciunul nu aduce semnături fără bani. Fiecare candidat plăteşte bani. Să nu îmi spună mie Sorin Oprescu că adună semnături pentru că le place de el! Ce a făcut el în Bucureşti? El nu a făcut nimic. În toată ţara este scumpă semnătura. (...) Legea asta cu 200.000 de semnături trebuie să dispară din România. Cu legea asta, oameni simpli fac bani. Am verificat semnăturile şi după aceea am plătit", a afirmat Nati Meir.

El s-a declarat convins că toţi candidaţii plătesc pentru obţinerea semnăturilor, afirmând, de asemenea, că "cine o să aibă bani mai mulţi, acela o să câştige".

Sursa: www.mediafax.ro

Fără comentarii!

Niciun comentariu: