vineri, 25 septembrie 2009

A trecut aproape un an

A trecut aproape un an. Salariile noastre nu au crescut cu 30%, ba chiar se pare că vor scădea cu 30-40%. Ne-au minţit, au ajuns la guvernare şi apoi ne-au uitat. Noi, cei care am mai rămas la catedre, ne facem datoria ca şi înainte. Unii, bine, alţii, mai puţin. Am trăit mai prost decât ni s-a promis. Mereu am păstrat în suflete speranţa că se va întâmpla o minune. Nu s-a întâmplat încă, dar poate că se va întâmpla în curând. Până atunci, mai avem de trecut prin multe încercări. Vom participa la pichetări, la miting, la greve şi Dumnezeu ştie la ce alte acţiuni organizate de cei care ne poartă de grijă. Am învăţat să nu-i mai credem pe cei care ne promit că vom trăi mai bine, pe cei care încearcă să ne convingă că ne sunt prieteni. Personal, eu nu mai cred pe nimeni. Pe mine greu mă mai poate păcăli cineva. Am fost un fraier, dar promit că nu mai fac.

4 comentarii:

Safta George spunea...

Si stati putin ca au spus ca de la anu se majoreaza impozitele cu 20%, deci, prin urmare, ati luat bani putini si o sa dati mai multi.
Inca astept ceva care sa ma uimeasca in Romania, cum ar fi: "Presedintele Romaniei a vizitat o casa de binefacere, azil, orfelinat sau mai stiu eu ce, si a donat nu stiu cati bani." Sau si mai bine, "Pentru prima data dupa 20 ani, un presedinte destept ,intelept si cu simtul datoriei a ajuns la conducere"
Pana atunci, sperante si iar sperante.

Daniel Mălăelea spunea...

George, poate ca Romania va avea ,,un presedinte destept ,intelept si cu simtul datoriei'' incepand cu 6 decembrie.

Safta George spunea...

Poate... poate nu... vom vedea

Cum zicea, pana atunci sperante..

Ionutz spunea...

Am fost si eu profesor in Romania si stiu cum e sa traiesti cu speranta. In cutia Pandorei speranta a avut aripile cele mai slabe, de aceea a ramas cu noi, dar e slaba. Parerea mea este ca atunci cand fac greva, profesorii trebuie sa mai si creada cand spun ceva. Ii ameninta de ani de zile pe politicieni cu blocarea bacalaureatului sau a admiterii in liceu, dar s-a ajuns ca in povestea aia cu ciobanul care striga lupul incat nimeni nu-i mai crede. Profesorii se gandesc tot timpul ca ii "folosesc" pe copii si nu trebuie sa "sufere", dar oare profesorii se gandesc la viitorul copiilor care vor veni ? Cand gandesc asa au in vedere numai pe cei care sunt acum in scoala, dar nu se gandesc la cei care vor fi mai tarziu in invatamant. Cand iei o decizie trebuie sa te gandesti si la implicatiile pe termen lung, iar decizia de a duce greva pana in panzele albe ar avea efecte benefice pe termen lung. Asa ca ar fi timpul ca profesorii sa nu mai fie LASI si sa faca ceva cu viata lor.