joi, 17 septembrie 2009

Eu, nu, niciodată



Întotdeauna am dorit să-l cunosc pe dr Barbi şi să-i mulţumesc pentru versurile minunate pe care le-a scris după 1989 şi care mi-au hrănit sufletul în aceşti 20 de ani. Am învăţat versurile scrise de el şi cântate de Cristi Paţurcă şi le-am cântat de sute de ori în anii de studenţie. Despre Cristi am ştiut întotdeauna ce face, cum o duce, mai bine, mai rău, dar niciodată nu am ştiut cine este dr Barbi. Citind lista celor 100 de personalităţi care susţin candidatura lui Crin Antonescu la funcţia de Preşedinte al României, am aflat. Poate că îl voi cunoaşte cândva, dar folosesc această ocazie pentru a-i mulţumi din tot sufletul pentru tot ceea ce mi-a dăruit şi pentru a-l asigura că eu, nu, niciodată...

Un comentariu:

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

Daniel,

As avea o rugaminte la tine: care e punctul tau de vedere referitor la "Manifestul pentru o scoala corecta" (l-am pus si pe blogul meu)?
Eu unul, sincer, m-am lovit din multe dintre cele spuse acolo... :(

Oare astfel s-ar mai curati vreun fel scoala romaneasca???

Multumesc mult !


Cu stima,

Costi