joi, 14 ianuarie 2010

Cazac a fost omul meciului

Incredibil a jucat astăzi Iulian Cazac în meciul cu echipa din Mihai Bravu. A fost pe tot terenul şi a tras cu adevărat echipa după el. A salvat goluri ca şi făcute, a dat pase de gol, a înscris. A ieşit într-un picior de pe teren, a strâns din dinţi şi a reintrat pentru că mai avea câteva fărâme de energie pe care dorea să le consume pentru echipă. Eu rareori am văzut atâta determinare şi atâta spirit de sacrificiu la un tânăr jucător. Sunt convins că a vrut să îşi ia revanşa împotriva unei sorţi nedrepte. Puţini ştiu că în urmă cu un an şi-a rupt piciorul, a suferit cîteva operaţii şi mai bine de o jumătate de an a trecut printr-o grea perioadă de refacere. Dacă am mai fi avut măcat un jucător la fel de bun ca el, am fi câştigat meciul.
Deşi am condus de 3 ori, meciul s-a încheiat la egalitate cu scorul de 3-3. Golurile noastre au fost înscrise de Cazac, Alexe, Joe. Au jucat mulţumitor Boancă, care a apărat câteva mingi grele, Joe, care a şi greşit mult atât în atac, cât şi în apărare şi Ilie Cătălin, la care s-a văzut faptul că este debutant la o competiţie importantă.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nota 1o pentru Cazac . Bravo Grasule !!!!!