vineri, 9 ianuarie 2009

Jeremie Njock: „Adrian Mititelu mi-a spus să vin acasă”

După ce a fost suspendat aproape 6 luni, deoarece a refuzat să se prezinte în vară la reunirea echipei din Bănie, Jeremie Njock se va alătura Universităţii Craiova pe 14 ianuarie.

Njock s-a accidentat în vară, când evolua pentru AFC Tubize, suferind o ruptură a ligamentelor încrucişate, iar acum crede că îi va fi foarte greu să prindă un loc de titular.

„Eu vorbisem cu avocatul meu să dăm în judecată Universitatea Craiova, deoarece nu am mai fost plătit. Ei m-au suspendat, dar dacă eram jucătorul lor trebuia să fiu plătit. În fine, mi-am schimbat părerea după ce m-a sunat Adrian Mititelu şi mi-a explicat că vrea să revin acasă. Sună ciudat, dar Craiova e ca o a doua casă pentru mine, este echipa unde m-am simţit cel mai bine. Mi-a explicat Mititelu că mai am contract până în vară şi că mai bine vin aici, mă pregătesc şi poate voi şi juca.Tot el mi-a mai spus că se va ocupa şi de biletele mele de avion ca pe 14 ianuarie să fiu la Craiova”, a declarat Njock. Jeremie a început recuperarea în urmă cu o lună, şi-a reluat alergările, însă resimte dureri la genunchi.

„Pot alerga fără probleme, dar când lovesc mingea în repetate rânduri am dureri la genunchi. Va fi greu acum să revin, dar trebuie să discut cu preparatorul fizic, apoi cu Napoli. Craiova are o echipă excelentă, e aproape de cupele europene, iar eu vin doar ca rezervă acolo. Nu pot să emit, momentan, pretenţii de titular în faţa lui Baird sau Costea”, a încheiat Njock, care efectuează recuperarea în Germania.

Sursa: www.prosport.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

acum am gasit blogul asta nul cunosc pe cel care il are dar sper sa fie cineva apropiat vreunui oficial.daca ar fi vreun oficial as vrea sai transmit sa fie atenti la tineri jucatori ai universitati pantru ca rezultatele si jocul din primele etape e jalnic dupa parerea mea Mogosanu prin incompetenta lui ii distruge Adrian Mititelu sa aiba grija ca e intro mare eroare,trebuie sa inteleaga ca anul asta e decisiv in privina Universitati Craiova iar Mogosanu nu are cum sa fie o piesa importanta acum pentru viitorul Universitati Mititelu trebuie sa inteleaga ca parcursul jucatorilor Universitati e important mai ales daca vrea sa vanda 4 5 la anu el trebuie sa inteleaga a aduce avum un atrenor chiar daca e mai scump e o investitie.Mogosanu e depasit de situatie total,aici se vede de fapt diferenta in ce a fost UNIVERSITATEA si ce se vrea sa fie din nou ,diferenta e prea mare intre ce lot are Craiova acum si ce antrenor.Mititelu a facut o mare greseala dar din care trebuie sa invete el a crzut ca e deajuns sa ai un lot talentat si ca antrenorul nu conteaza e sa inselat amarnic.napoli nu trebuia sa plece de la Craiova indiferent ce sa intamplat acolo si mai cred ca napoli nu a cerut nici un sfert decat a cerut piturca.sa inteleg ca Universitatea nu ar fi putut sai acopere salariul asta inseamna ca Astra o nou promovata e mai puternica financiar decat Craiova daca e asa e grav,daca Mtitelu nu ma are 200 de mi sa aduca un antrenor valoros asta e foarte grav asta ar insemna clar ca marchetingul clubului e la pamant si ca Mititelu e depasit de situatie nu se poate sati bati joc de tine in primul rand ca investitor de afacerea ta eu chiar nu inteleg dal frate afara pe Stanilescu dal afara pe mogosnu fa o shimbare produ un soc ce mai asteptam ca timpul trece iar Univeritatea Craiova parva sa imbolnavit de cancer dintrodata maa uitat ieri la meci jalnici parca era un film de groaza cu dorel stoica in prin plan doamne cat a gresit peste 10 pase date la adeversar barboianu la invartit cristi consantin 31 de ani de na stiut de capul lui soava pase gresite nu se poate asa ceva cu gaz metan la fel am batut si noi pe bistrita pe care o bate toata lumea si pe panduri fara cartu pe banca.Craiova dupa c in sezonul trecut a fost pe departe cea mai spectaculoasa echipa anul trecut acum e o ruina un film de groaza e deziluzie culmea cu acelasi lot as putea spune mai bun chiar nu se vede ca mogosanu nu are nici o treaba cu fotbalul jocul lui nu nare nimic bun.ORICE SAR INTAMPLA FORTZA STINTA