vineri, 16 ianuarie 2009

Cea mai tânără echipă din Liga I

Unul dintre pariurile lui Miti­telu a fost castigat: Universitatea are din nou o echipa tanara. Cu o medie de varsta de 22,18 ani, Stiinta este devansata pe continent doar de OFK Beograd, sarbii avand o medie de 22 de ani. La polul opus se afla AC Milan, cu 29,7 ani, dar asta e deja alta poveste. Media europeana este de 25,5 ani. Universitatea a fost construita astfel cu aportul fotbalistilor veniti din Oltenia sau de la echipa a doua, actualul patron fiind cel care a insistat pentru reinfiintarea echipei de tineret. Desi are jucatori atat de tineri si, unii dintre ei, foarte talentati, Universitatea nu vinde. "Am adus si un portar pentru a-l trezi pe Bornescu, iar dupa ce vom mai aduce inca unul sau doi jucatori toate posturile vor fi dublate", a spus Mititelu. Politica Universitatii a fost recent subiect de disputa, dupa ce pe site-ul clubului a aparut o declaratie a patronului in care acesta lasa de inteles ca trece peste antrenor in prea multe decizii. "E normal ca eu sa iau deciziile finale, pentru ca eu dau banii. Daca antrenorul imi cere sa-i aduc niste jucatori, normal ca ma interesez si am cuvant de spus", a declarat ieri Mititelu. Pe langa acest aspect, el a reusit in sfarsit sa aduca la club un nume imens din perioada Craiovei Maxima: Ilie Balaci.
Sursa:www.ziua.ro

Niciun comentariu: