miercuri, 4 martie 2009

Dumnezeu sa va mai inteleaga!

Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a declarat, marţi, că primul-ministru Emil Boc nu este de acord cu reducerea sporurilor pentru cadrele didactice, susţinând că dimpotrivă, premierul doreşte să le menţină.
"Nu este vorba de nicio reducere a sporurilor. Precizez că am trimis către Ministerul Muncii, care elaborează această ordonanţă, un document din partea ministerului în care solicităm acest lucru în mod expres şi am avut astăzi o discuţie cu premierul, care nu susţine reducerea sporurilor de la profesori", a declarat Andronescu la Comisia de Învăţământ a Camerei Deputaţilor.
Sindicaliştii au ameninţat, la sfârşitul săptămânii trecute, că vor recurge la greva generală în cazul în care guvernul va elimina salariul de merit şi acordarea celor 100 de euro pentru achiziţia de carte.
Sursa: www.gandul.ro

4 comentarii:

tony spunea...

D-le profesor,am citit cu atentie ce ati scris.As dori sa va intreb daca v-ati lamurit de caracterul celor care sunt la putere ?

Daniel Mălăelea spunea...

Nu ma asteptam. Sunt profund dezamagit. Am avut incredere in doamna Andronescu, in Emil Boc, Mircea Geoana. Doamne, ce urat ne-au mintit!

Anonim spunea...

"Zama lunga de minciuna/Unu-s toti si toti sunt unul/Un amestec,o cocleala/Ceva intre otet si fiere/O rugina sau o bala...Opozitie...Putere...Aud si vad,citesc si tac,cuprins de-o sila ancestrala,plang de rusine ca-m fost DAC si c-am ajuns acum zabala in gura stirba a nu stiu cui,care-mi molfaie mandria,si-mi bate lacrimile-n cui si-mi rastigneste poezia"

Anonim spunea...

Avea Petre Tutea o vorba:aflarea in treaba,cretinismul national...cam asta se intampla in politica in primul rand sau la nivel de conducere in Romania,indiferent de institutie...nu e bine DOAMNE,nu e bine!