sâmbătă, 12 februarie 2011

La ora 19,00, ministrul Daniel Petru Funeriu va fi la Realitatea TV

     Oare despre ce va vorbi domnul ministru? Ne va anunţa faptul că măcar una dintre cele aproximativ o sută de metodologii a fost terminată şi se poate aplica? Sau ne va anunţa că şi în anul acesta ministerul va manifesta toleranţă zero faţă de actele de corupţie la examenul de bacalaureat? Nu de altceva, dar se poartă astfel de declaraţii la nivelul guvernului. De multe ori stau şi mă întreb: când ar mai putea oamenii aceştia aflaţi la guvernare să mai şi muncească şi să facă lucruri bune când, bieţii de ei!,  luptă permanent împotriva corupţiei?

8 comentarii:

turisticus spunea...

da cine crezi ca-l asculta?

LIVIU MARIAN POP spunea...

va punct poate
- pe acei colegi care se "titlarizeza"
- cei care din 1 septembrie trebuie sa fie prof S
- si faptul ca orice modificare a legii isi produce efectul peste un an
- si vom mai vedea

Daniel Mălăelea spunea...

Desi sunt liberal si nu am nimic in comun cu ei, intotdeauna-i urmaresc pe domnii Basescu, Boc, Funeriu pentru ca vreau sa aflu din sursa sigura ceea ce urmeaza sa ni se intample. Astfel am posibilitatea sa iau masurile care se impun. Nevoia m-a invatat sa procedez asa.

Anonim spunea...

Si?ai inteles ceva? Daca mai ai ceva de lamurit poti sa-i scrii pe adresa edu...medu...funebruu!

Adrian spunea...

Vedeti?! Nici una dintre asteptarile dvs. nu s-a implinit. Doar s-a confirmat cugetarea finala. Sincer va spun: nu ma asteptam la nimic spre bine. Colegilor mei care imi spun ca: "a spus Funeriu", "a spus Boc", "a spus Basescu", "a promis ca..." le raspund invariabil: "daca pana acum v-a spus macar un singur lucru bun care s-a confirmat, atunci sa credeti".

Daniel Mălăelea spunea...

Eu nu astept ca oamenii acestia sa faca si ceva bun. Ascult intotdeauna ce spun ei doar ca sa stiu ce urmeaza sa ni se intample rau. Vreau sa nu fiu luat pe nepregatite. Sunt sceptic de vreun an de zile in privinta lucrurilor bune care ni s-ar putea intampla.Doar o alta guvernare poate sa mai aduca si ceva bun

Adrian spunea...

Stiam aceste lucruri cu privire la atitudinea dvs. Nu am comentat ca sa va contrazic si nici sa va persiflez. Am inteles mesajul dvs. si l-am intarit, parabolic, post-factum. Cu sincera consideratie.

Daniel Mălăelea spunea...

Am inteles. Suntem de aceeasi parte a baricadei. Dumnezeu stie daca vom fi invingatori si cati dintre noi vor cadea in lupta.