marți, 29 septembrie 2009

Vă invităm la cerc

Cercul de istorie ,,Nemuritorii'' din Colegiul Tehnic Media îşi reia activitatea cu, deocamdată, 19 elevi înscrişi, majoritatea elevi ai clasei a 10-a A. Şi în acest an şcolar ne propunem să evocăm eroii neamului românesc. Avem deja experienţa primului an de activitate. Sper ca în acest an să realizăm activităţi cât mai diverse şi sper să fiu ajutat de prieteni, chiar şi de duşmani, să le ofer surprize plăcute inimoşilor mei elevi.
Eroii pe care îi vom evoca în cele 9 şedinţe lunare din acest an şcolar sunt următorii:
* Bogdan I Întemeietorul
* Basarab I Întemeietorul
* Mircea cel Bătrân
* Vlad Ţepeş
* Ştefan cel Mare
* Mihai Viteazul
* Gheorghe Doja
* Horea, Cloşca şi Crişan
* Tudor Vladimirescu
* Gheorghe Magheru
* Avram Iancu
* Alexandru Ioan Cuza
* Mihail Kogălniceanu
* Alexandru Averescu
* Ecaterina Teodoroiu
* Iuliu Maniu
* Ionel Brătianu
* Carol I
* Ferdinand I
* Regina Maria
* Carol al II-lea
* Mihai I

16 comentarii:

loredana spunea...

interesanta initiativa

Daniel Mălăelea spunea...

Avem datoria de a ne pretui eroii si, mai ales, de a-i cunoaste.

Anonim spunea...

O curiozitate am si eu : ....daca nu ....dust in the wind...cum zice rapsodu popular :) : aveti in urma prodigioasei Dvs cariere vreun discipol care v a urmat in nobila meserie ce o prestati Exista vreun fomist ...confrate profesor de istorie care sa spuna....eu s profesor de istorie pt ca in liceu l am avut profesor pe Malaelea ?

Daniel Mălăelea spunea...

Suflet chinuit, spre surprinderea ta, cred ca sunt vreo 8 fosti elevi care sunt profesori de istorie sau sunt studenti. Doua nume: Sambeteanu si Mirea.In general, nesimtirea are si ea o limita.

Daniel Mălăelea spunea...

Si inca 2 nume: Dumitrache si Voicu.

MIhai spunea...

Eu mi-am ales MIhail Kogalniceanu

Alina V. spunea...

Nu am calcat pe urmele dvs, insa pot spune ca sunt recunoscatoare pentru cunostintele pe care le-am acumulat in timpul orelor de istorie (chiar daca nu erau ele multe pentru ca eram clasa de seral, acum multi ani de zile). Si ca un raspuns pt Anonim, eu pot afirma altceva: Imi place istoria pentru ca l-am avut ca profesor pe Dl. Malaelea!

Daniel Mălăelea spunea...

Multumesc, Alina V. Nu stiu cine esti. Sigur mi-as aduce aminte, daca mi-ai spune numele complet. Sunt convins ca mi-am facut datoria. Sunt la fel de convins ca marea majoritate a elevilor mei pot sa recunoasca faptul ca mi-am facut datoria cu onestitate. Te rog sa intri cat poti de des pe blogul meu. Poate fi legatura mea peste timp cu fostii elevi.

Ionita spunea...

Eu mi`am ales Mihai Viteazul

Şofelea V. spunea...

Eu imi aleg Carol I .

Anonim spunea...

DUTU MADALINA : ALEG Ferdinand !!
Va iubesc!! si da, imi place istoria datorita domnului Malaelea , suflet chinuit :)))) ce estii !!!

Alina V. spunea...

Dl. profesor, sunt o eleva pe care ati avut-o la o clasa de seral..cam din `99-2002, aveam ca diriginta pe D-na Ciobanu Mariana, nu cred ca ma mai tineti minte, insa eu nu am uitat acei ani frumosi din viata mea. Cu mult respect - Alina Viulet

Claudelu spunea...

Eu mi-am ales Vlad Tepes :D

Daniel Mălăelea spunea...

Astazi mi-am adus aminte cum te chema. As fi vrut sa scriu eu, dar mi-ai luat-o inainte. Ai fost una dintre cele mai bune eleve pe care le-am avut in Media, desi erai la seral. Te tin foarte bine minte. Frumoasa, cuminte, serioasa.Sunt convins ca ti-ai facut un drum luminos in viata. A fost o placere sa am o eleva ca tine.Sper sa am ocazia sa mai discutam. Ma bucur ca ai intrat pe blogul meu.

Alina spunea...

Multumesc pentru aprecieri. Sincera sa fiu sunt surprinsa ca v-ati adus aminte de mine (nu realizam ca ma numar printre elevii care meritau sa fie remarcati de catre profesori si mai ales sa raman in amintirea lor), au trecut totusi destui ani de atunci si mii de copii probabil prin mana dvs, de la generatia mea pana in prezent. Voi urmari cu interes blogul dvs pe care l-am descoperit intamplator ieri, cuprinsa de nostalgie si cautand informatii despre liceul meu drag. - Alina V.

Daniel Mălăelea spunea...

Alina, in timpul cand te aveam eleva, eram foarte surprins de faptul ca tu esti eleva la seral. Tu erai, cel putin la materia mea, printre cei mai buni 3 elevi ai liceului. Voi ati dat multi din clasa aceea examen la istorie.Cred ca ai fost in clasa cu Gheorghe Iulia, Bohan Alina si aveai o colega, buna prietena, la fel de serioasa ca si tine. Eu îi tin minte pe elevii mei. Rareori se intampla sa nu-mi amintesc numele lor.