luni, 14 septembrie 2009

De ce merg eu mâine la pichetare?

Din februarie 2000 am participat la zeci de acţiuni sindicale. Întotdeauna am fost foarte entuziast şi am crezut în succesul acelor acţiuni. Nu prea îmi aduc aminte să fi obţinut ceva în urma acestora. Dar am continuat să merg înainte. De la o vreme am obosit, m-am plictisit şi mă chinuiesc să găsesc rostul acţiunilor organizate de sindicate. M-am săturat să mă mint pe mine însumi. Nimic nu este aşa cum am crezut eu ani întregi. Mi-au trebuit mulţi ani să înţeleg care sunt resorturile care-i mişcă pe liderii de indicat, mecanismele care fac sindicatele să acţioneze.
În presă şi pe bloguri au apărut în ultimele zile nenumărate articole care susţin faptul că sindicatele sunt scoase mâine în stradă de către PSD. Chiar aşa să fie, eu tot vin mâine la pichetare, mai ales că trebuie să mă întâlnesc cu Lilick şi cu doamna Vâjâitu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Daniel daca te duci acolo pentru o cauza in care tu crezi atunci merita efortul indiferent care sunt interesele celorlalti participanti sau cele ale organizatorilor.
Succes !

Mirea spunea...

Eu nu cred in sindicate,aduce mai degraba a sedinte UTC...

Daniel Mălăelea spunea...

Eu am crezut in sindicate. Mi-am dorit mult sa ajung un lider de sindicat credibil. Nu pot ajunge lideri de sindicat importanti oameni ca mine. Prietenii stiu de ce.

Mirea spunea...

De 20 de ani oamenii valorosi din aceasta tara nu ajung sus,oameni care ar fi putut intr-adevar sa faca cv pt poporul romana flat in coma profunda..non-valoarea e peste tot,ca ciuma...dar cel mai mult boala asta si-a facut cuib in politica

Mihai spunea...

da, pacat de toate luptele duse pentru ca au fost in van.

dar asa e cand lupti cu morile de vant.

schimba tara daca nu o poti schimba.