luni, 21 iunie 2010

Nici rapperii nu-l mai vor

Mai mult ca niciodată,  rapperii noştri  militează în versurile lor, cu o determinare fără precedent, pentru debarcarea Guvernului şi a preşedintelui Traian Băsescu. Până şi ei s-au săturat de prostia, incompetenţa, răutatea, corupţia şi fariseismul celor care conduc România. 
„Traian Băsescu şi-a pus poporul în cap cu tăierea a 25% din salarii şi a 15% din pensii”, spune rapper-ul Guess Who, iar Cedry2k schiţează cea mai bună măsură pe care ar trebuie să o ia preşedintele, în circumstanţele actuale: „Să se ducă la un psihiatru şi să lase la cârmă pe cineva care mai poate schimba direcţia vasului care se duce spre cascadă”.
La fel de inflexibil este şi K-Gula, fost membru al truperi RACLA şi actual component al Grupului de Rezistenţă: Aş vrea să depună moţiuni de cenzură până ce o să plece şi Guvernul şi Băsescu. Îmi pare foarte rău că i-am votat”
Şi Cedry2k e de părere că Guvernul ar trebui să cadă, însă atenţionează că asta n-ar fi suficient pentru ca situaţia României să se îndrepte: Ar fi ideal să cadă guvernul, să plece departe şi să vină înapoi când îl chem eu. Evident că ne-ar fi mai bine să ne luăm ţara înapoi de la FMI, să ne luăm banii înapoi de la toţi securiştii, şefii şi şefuleţii de agenţii şi subsecretariate inutile, inventate de paraziţii ăştia care au făcut toate combinaţiile posibile şi cred că au şi patentat câteva în plus. Într-o lume corectă, mulţi dintre ei ar face mulţi ani de puşcărie. Sau muncă silnică, să vadă şi ei cum e”.
Grasu XXL consideră că totul este pierdut: „Eu am renunţat de mult la ideea unei revolte, sunt resemnat pe partea asta. Eu mă descurc pe lângă sistem pe cât pot, iar asta e soluţia pentru toţi: îţi plăteşti taxele, însă ai grijă ca politica să nu te afecteze foarte mult. N-ai cum să câştigi în faţa lor, e o luptă pierdută din start
K-Gula, fostul membru al trupei RACLA e la fel de pesimist: Se spune că speranţa moare ultima. Eu cred că pute a putrefacţie speranţa aia de mult. Îmi pare foarte rău că sunt român, simt aşa, uşor, uşor, că nu mai vreau să fiu naţionalist cu ţara asta. Când voi simţi că mor, sper să apuc să mă târăsc peste graniţă, ca să nu se bucure ţara asta de corpul meu




Niciun comentariu: