joi, 3 iunie 2010

Asta da veste bună! PNL a scăpat de Morega

Am copilărit în judeţul Gorj şi cunosc foarte bine acest personaj. Chiar i-am fost subaltern vreo 6 luni în 1989-1990 cînd era şeful Cooperaţiei în judeţul Gorj.
 Ce declară Crin Antonescu despre demisia lui Morega:  
"Nu am ce comentariu să fac. Era în curs pregătirea conferinţei judeţene. Acolo erau serioase dezordini şi abuzuri ale lui şi, în momentul în care am trimis o echipă de la secretariatul general şi au făcut raport pe chestia asta, am decis să amânăm organizarea conferinţei judeţene şi urma să numim o conducere interimară la PNL Gorj, chiar luni. Şi Morega ştiind chestia asta, că oricum va fi debarcat de la conducere, şi-a dat demisia... 
...Eu ştiu foarte bine că luni practic urma ca un fel de destituire a lui, că el era preşedinte. În momentul în care era numit un Birou Teritorial interimar şi el era schimbat şi Biroul lui nu organiza conferinţa, el ştia că nu mai are şanse...
...Morega nu a avut niciodată o imagine prea bună, el a fost un minus de imagine totdeauna pentru PNL. Cu toate astea, e un om care a muncit nişte ani şi el din punct de vedere organizatoric şi pentru lucrul ăsta eu cred că nu trebuie  să-l scăpăm din vedere. Orice plecare a cuiva e o pierdere, dar cred că pentru organizaţia Gorj e o şansă de dezvoltare pe care el a blocat-o."
Deputatul Dan Ilie Morega şi-a anunţat, joi, demisia din PNL, susţinând, într-o conferinţă de presă, că nu are nicio înţelegere cu un alt partid.

Niciun comentariu: