miercuri, 2 iunie 2010

Melania Mandas Vergu a minţit!

"Vă trimit baza de date cu toţi directorii, rectorii, vorbiţi cu ei la telefon. Dacă eu, Melania Mandas Vergu, am vorbit cu vreunul din ei să intre în acest proiect, îmi dau demisia mâine", a adăugat Vergu.
Rectorii infirmă însă cele spuse de consilier. O notă în care consiliera ministrului a cerut mai multor rectori o listă cu stagiile de pregătire a fost trimisă către 100 de universităţi. Mai mult, în notă se cerea ca răspunsurile să fie trimise pe adresele de mail de yahoo, aparţinând Melaniei Mandas Vergu şi secretarei sale personale, şi nu pe adresele lor oficiale de la minister.
''Pe mine mă interesează dacă le-a cerut cineva din minister şi orice dată care este dată publică, noi le-o oferim. Eu în general, comunicarea cu ministerul o am prin solicitări oficiale, cu antetul ministerului, fie sub senatura domnului ministru, fie sub semnătura domnilor directori generali. Acuma, nu ştiu, poate nu ne-am uitat sau nu m-am sesizat la o asemenea treabă ştiind că dânsa este în minister'', a spus Ion Vişa, rectorul Universităţii ''Transilvania'' din Braşov.
Şi conducerea Academiei de Ştiinţe Economice Bucureşti a confirmat că ''pe 3 martie 2010 s-a primit o astfel de adresă prin e-mail care a fost direcţionată prorectorului de resort care confirmă că a şi răspuns solicitării''.
Melania Vergu este asociată la firma care a câştigat proiectul pe fonduri europene cu fiul său. Şi cu acesta ministrul Daniel Funeriu are experienţe profesionale. Teodor Vergu a lucrat pentru Funeriu pe vremea când era europarlamentar PDL.
Ministrul Daniel Funeriu i-a cerut Melaniei Mandas Vergu ca în termen de 15 zile să aleagă între funcţia de consilier şi afacerile sale personale.
Sursa: www.realitatea.net

Niciun comentariu: