vineri, 8 iunie 2012

Jos cenzura!

      În februarie 2011, din solidaritate cu Emi Avrămescu (Sinvlex), căruia, deoarece avea postat pe blogul personal sloganul ,,Jos Băsescu!'', i-a fost  suspendat contul de pe forumul edu.ro, am  anunțat, pe blogul meu și pe forumul respectiv, faptul că nu voi mai intra nici eu pe acest forum, până în februarie 2013, când expiră suspendarea prietenului meu. Zilele trecute, am dorit să reintru pe forum, pentru a saluta numirea lui Liviu Marian Pop la conducerea MECTS. Pentru că nu-mi mai amintesc numele de utilizator și parola contului vechi sau moderatorii nu-mi mai dau posibilitatea să intru pe forum cu acele date, mi-am făcut un cont nou și am postat câteva gânduri și urări de bine pentru Liviu Marian Pop. Ce credeți că au făcut moderatorii pedeliști ai acestui forum? Mi-au suspendat noul cont și mi-au lăsat acest mesaj: ,,Contul tău a fost suspendat temporar. Suspendarea va înceta pe data de 21 Oct 2039, 12:14 AM''. Înseamnă că eu voi mai intra pe acest forum doar peste 27 de ani, când voi fi proaspăt pensionar.  
      Condamn faptul că, pe acest forum, moderatorii practică, în mod arbitrar, cenzura libertății de exprimare. Eu mă văd pus în imposibilitatea de a-mi exprima opiniile pe acest forum public. Acum, când vremurile s-au schimbat, când prietenul nostru Liviu Marian Pop este ministru al educației, aș dori să-mi aduc, ca și în anii trecuți, un modest aport la informarea colegilor de breaslă. O voi face doar pe blogul personal și voi aștepta ca prietenii PDL să-și primească ,,răsplata'' cu vârf și îndesat.

Un comentariu:

gabi218 spunea...

Ce se poate face referitor la acesti moderatori?