marți, 15 mai 2012

La mulţi ani, Colegiul Tehnic Media!

        Pentru profesorii şi elevii din Colegiul Tehnic Media, ziua de 15 mai are o semnificaţie deosebită. De câţiva ani, în această zi, se sărbătoreşte ,,Ziua Colegiului''. În fiecare an, cu această ocazie, au fost organizate activităţi instructiv-educative extraordinare şi am avut invitaţi deosebiţi. Astăzi, din cauza lucrărilor de amenajare a curţii interioare, nu am putut să organizăm nimic. Curtea colegiului nostru este un imens şantier, dar deja începe să arate foarte bine. Sunt sigur că la toamnă, când va începe noul an şcolar, colegiul nostru va arăta aşa cum toţi ne-am dorit. Pentru sprijinul pe care ni l-a acordat întotdeauna, îi muţumim domnului Andrei Chiliman, Primarul sectorului 1.
       De 15 ani, Colegiul Tehnic Media este mai mult decât locul meu de muncă. Îmi este drag acest colegiu, îmi este drag colectivul din care fac parte şi îmi sunt dragi elevii. Întotdeauna voi păstra în suflet acest loc minunat şi voi face tot ceea ce depinde de mine, pentru ca acest colegiu tehnic să rămână unul dintre cele mai bune din sector.

Niciun comentariu: