duminică, 13 mai 2012

Absolvenţi versus profesori

       Sunt profesor în Colegiul Tehnic Media de 15 ani. Întotdeauna mi-am rupt din timpul meu liber pentru a organiza competiţii sportive pentru elevii mei şi pentru a sprijini participarea lor la competiţiile organizate de alţii. Alături de elevii mei am pierdut multe zile prin săli de sport, parcuri şi terenuri de fotbal. Am avut doar satisfacţia datoriei împlinite, iar bucuria din ochii şi sufletele lor a fost şi bucuria mea. Voi continua să mă implic în astfel de activităţi, deşi timpul meu liber aproape că nu mai există.
     În toţi aceşti ani, am avut ideea de a organiza un meci de despărţire între echipa absolvenţilor şi echipa profesorilor. Niciodată nu am putut pune în practică această idee, dar sunt aproape sigur că anul acesta vom reuşi.  Suntem 3 profesori care jucăm fotbal şi chiar am mai jucat împreună. Ne mai trebuie un jucător şi un portar şi putem organiza acest meci, pe care, cu siguranţă, elevii noştri şi-l doresc.

Niciun comentariu: