sâmbătă, 1 octombrie 2011

Am trăit să o văd şi pe asta!

      Mulţi dintre prietenii mei ştiu că, în timp ce eu sunt liberal convins, fratele meu este alături de pedelişti, fiind director adjunct la C.S.Ş. Nr 1. În ultimii ani, părinţii mei au votat PDL, între altele şi pentru că fratele meu avea perspectiva ocupării unei funcţii de conducere, lucru care s-a şi întâmplat. Recent,  deşi la alegerile prezidenţiale trecute părinţii mei au votat PDL, mama mea şi-a schimbat opţiunea politică fiind acum hotărâtă să îl voteze pe Mihai Mazilu, primarul liberal al oraşului Tg. Cărbuneşti, oraşul în care părinţii mei locuiesc şi unde eu am copilărit. Sunt bucuros că acest primar este apreciat de comunitatea în care am crescut. Până acum, îmi era ciudă că mulţi dintre prietenii mei din copilărie (Romulus NovacDaniela PandiaPompiliu Ciolacu junior), care au rămas acolo, au ajuns politicieni pedelişti. Sper ca la alegerile viitoare, domnul primar va fi mai atent la modul în care acţionează pedeliştii prin satele învecinate oraşului.

Niciun comentariu: