sâmbătă, 8 mai 2010

Incompetenţilor, nu vă este ruşine?

,,Toate pensiile şi salariile bugetarilor vor fi tăiate.Nu e drept ca cei din privat să plătească huzurul de la stat. (Sebastian Vlădescu)
"Atatia bani cat avem, atat sa cheltuim. Daca putem sa mancam o paine intreaga o mancam, daca putem sa mancam trei sferturi de paine, mancam trei sferturi, dar deocamdata nu mai luam sfertul celalalt din alta parte, ca las' ca odata si odata o sa plateasca cineva ." (Sebastian Vlădescu)

De ce să plătesc eu pentru incompetenţa şi hoţia voastră? Credeţi că eu voi accepta să muncesc la fel de mult ca şi până acum şi să primesc un salariu cu 25% mai mic? Vă înşelaţi. Dacă îmi furaţi din salariu, să fiţi siguri că vă dau în judecată. Eu nu sunt sclavul vostru şi nu accept să muncesc pentru ca voi să aveţi ce fura. Dacă tot mi se va lua din salariu, atunci voi munci exact cu 25% mai puţin. Să vă fie ruşine pentru că ne-aţi promis mărirea salariilor cu 50% şi în realitate cu atât  le-aţi redus.

6 comentarii:

KQQ spunea...

Indiferent daca masura va fi sau nu pusa in aplicare, guvernul ar trebui taxat cu o motiune de cenzura. Adica odata se spune deficit de 5,9 la suta iar in prezent de 9-10 la suta? Daca e asa, guvernantii au mintit iar minciuna trebuie taxata ca, pe viitor Boc sa bage la cutiuta ca nu face chiar ce vrea cu populatia

In al doilea rand, daca se taie din salarii 25 %, atunci cel mai corect ar fi sa prestam 13,5 ore pe saptamana. Scurt pe doi. Ce suntem noi, fraierii societatii romanesti? In timp ce alte state aflate in criza investesc in invatamant, noi ce facem? Aducem un ministru caruia parca ii e rusine sa se arate si care e secondat de o "barbata" cu o voce absolut sinistra si cu un tupeu greu de imaginat.

Daniel Mălăelea spunea...

Oamenii acestia nu au rusine si frica de Dumnezeu. Dar au mult tupeu. Sper sa avem puterea sa le demonstram ca nu suntem fraierii lor. Eu inteleg ca nu sunt bani, dar nu pot sa accept ca, in timp ce unii fura in continuare, eu sa cedez de bunavoie banii mei munciti.Am copil de crescut si rate la banci de platit.

costi spunea...

"(...) profesorii in tara asta sunt un esec colosal, ei sunt responsabilii directi pt generatiile imbecile din ultimii 20 de ani, nu merita banii astia, nici 3 mil nu le-as da (...)"

Daniel, ceea ce am redat este un scurt pasaj dintr-o discutie de-a mea, pe Facebook, in seara anuntarii masurilor de catre presedinte, domn foarte vizibil pe la Tv (A.M.) ....

Si a mai zis si ca "atat merita sa primeasca trantorii de la stat, sa se descurce cu acesti bani, daca nu le convine sa plece (...)"

Am fost oripilat de o asemenea viziune. Si sunt in continuare!!!

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

http://constantin-brincus.blogspot.com/2010/05/trantorii-de-la-stat.html

KQQ spunea...

Chiar daca, in randul profesorilor, exista multi care, efectiv, nu ar avea ce cauta in sistem, exista suficienti dascali care si-ar da si sufletul pentru scoala. Opinia publica ne este, intr-adevar potrivnica. Din acest motiv, in primul mesaj am propus ca, in schimbul reducerii lefurilor cu 25 %, sa muncim 13,5 ore, dar, parerea mea este ca greva nu este o solutie (desi guvernul ar merita din plin asa ceva). Si va zic de ce. la o adica, multi dintre noi am rabda o diminuare cu 1/4 a salariului, dar cati dintre noi am fi de acord sa se rapeasca un an din viata copiilor nostri? Cred ca nimeni. Si, credeti-ma ca privesc lucrurile din afara, avand in vedere ca nu am copii. Daca anul scolar se ingheata si nu obtinem nimic, ce ne facem? Ne-am ars in fata tuturor iar consecintele pot fi dramatice: lupte de strada, absenta banilor de concediu si alte lucruri groaznice.

Si inca ceva. Sindicatul ar trebui sa aiba un fond de greva astfel incat,in cazul in care au loc greve cu durate considerabile, salariatii care participa sa poata fi compensati, macar partial, cu o suma de bani.
Sustin protestele ,dar sa le facem cu cap.

Anonim spunea...

Sunt si eu de acord cu dumneavoastra, si anume: doresc reducerea timpului de lucru cu 25%, corelat cu reducerea salariala. Mi-as dori ca in acel 25% timp de lucru redus sa ii incadrez pe elevii care vin la scoala doar pentru a socializa, pentru a-si etala bunastarea si prostia (lor si a parintilor). M-as multumi ca in restul de 75% timp sa ma ocup de elevii care vin sa invete. De asemenea, cred si eu ca greva nu-i o solutie. Solutia este sa urmam cu totii, adica toata planeta, toata omenirea, principiul conform caruia fiecare sa se-ntinda atat cat i-e plapuma. Prin aceasta inteleg ca aceia de la fruntea tarii, care au acele venituri nerusinate si nesimtite in balanta cu incompetenta ce-o au, sa se dea mai la vale de-acolo si sa-si incaseze doat atat venit pe cat sunt ei in stare sa produca!
Complet si intru totul de acord: oamenii acestia nu au rusine si nici frica de Dumnezeu, dar au mult tupeu. Si, nici eu nu pot accepta ca in timp ce unii fura, sa cedez banii mei munciti, pentru ca si eu am copil de crescut!