sâmbătă, 10 iulie 2010

Elevi de care suntem mândri

       Sunt profesor în Colegiul Tehnic Media de 14 ani şi am avut în aceşti ani nenumărate satisfacţii profesionale. Am avut foarte mulţi elevi care au făcut cinste liceului nostru. Mulţi dintre elevii noştri au obţinut rezultate foarte bune la concursuri şi olimpiade şcolare şi s-au remarcat la diverse activităţi extraşcolare. Am avut întotdeauna copii foarte talentaţi la fotbal, echipa liceului fiind mândria noastră. Am avut eleve foarte frumoase şi talentate care au devenit actriţe, prezentatoare de televiziune, mari sportive, manechine sau fotomodele de succes. Printre cele mai cunoscute pot să numesc pe Simona Simionescu, Tatiana Marinescu, Mădălina Aioanei, Mihaela Oprea. Cred însă că elevii care fac cea mai mare cinste liceului nostru sunt cei care lucrează în mass-media, acesta fiind şi profilul liceului. Sunt mândru că i-am avut elevi pe Andrei Crăiţoiu, redactor la ,,Gazeta Sporturilor'' şi producător la GSP TV, Florin Goldic, DJ InfoPro, Izabela Ioniţă, redactor la cotidianul ,,Libertatea''. Sunt sigur că mai sunt mulţi alţi foşti elevi care au reuşit să aibă cariere frumoase.

3 comentarii:

izabela ionita spunea...

Sunt cu adevarat surprinsa sa constat ca nici profesorii nostri nu ne-au uitata, asa cum nici noi nu i-am uitat pe ei...de altfel, domn' profesor, cum sa va uit cand ma chinuiati atat sa invat istorie :)...ma bucur insa ca am absolvit acest liceu, ma mandresc cu toti profesorii pe care i-am avut si cred ca a contat foarte mult in dezvoltarea mea profesionala acei ani petrecuti acolo si oamenii care m-au indrumat! Mult success si dvs. in tot ceea ce faceti si sper sa mai aveti parte si de alte "surprize" placute din partea altor elevi!!!
izabela ionita

Anonim spunea...

Nu-l uitati pe Marian Boba, a terminat liceul in 2004, clasa doamnei Ciobanu Mariana. Momentan este una dintre cele mai bune voci radio din Romania. DJ la Kiss FM. un fost coleg de clasa :)

Daniel Mălăelea spunea...

Nu l-am avut elev si nu-l cunosc. Daca este asa cum spui, atunci ne mandrim si cu el.