luni, 26 octombrie 2009

Vom fi iarăşi ce am fost?

În Colegiul Tehnic Media am avut mereu în ultimii ani o foarte bună echipă de fotbal. Poate că nu am avut cele mai bune rezultate la examene şi la concursurile şcolare, dar nici printre ultimele licee nu am fost. La competiţiile sportive şi la activităţile extraşcolare deţinem cu siguranţă un loc fruntaş între liceele din Capitală.
Fotbalul a fost întotdeauna dragostea mea. Mulţi ani am organizat de unul singur campionatul de fotbal între clase. Atunci când timpul nu mi-a mai permis, m-am străduit să organizez întreceri amicale între clase sau între licee. Păstrez multe amintiri frumoase şi am avut multe realizări. Am făcut să se audă de echipa de fotbal din Media în ultimii ani.
Acum trecem printr-o perioadă puţin mai grea. S-a produs schimbul de generaţii şi nu cred că mai avem o echipă la fel de competitivă. Poate că nu ar fi rău să strângem răndurile şi să vedem cum stăm exact. Ce ziceţi, fotbaliştii mei încercăm să formăm o echipă redutabilă? Poate că vom reuşi să fim iarăşi ce am fost.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu siguranta v-om fi. Datorita dumneavoastra am av sansa sa vin la antrenamente si sa am cateva selectii la echipa liceului . Sper sa reusim sa organizam si campionatul intre clase .

Claudiu Gabriel Duta

Daniel Mălăelea spunea...

Mi-ar placea sa avem din nou o echipa mare, dar nu prea avem cu cine juca. Nu mai sunt competitii pentru liceeni. Am incercat sa propun unora si altora sa organizeze competitii pentru liceeni, dar cine se gandeste la sport, la sanatate, la viitor?