vineri, 9 octombrie 2009

Dinu Patriciu: ,,Liberalii l-au trimis pe Bogdan Olteanu la BNR ca să scape de el''

Omul de afaceri liberal Dinu Patriciu a declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, că liberalii l-au "trimis" pe Bogdan Olteanu la BNR "ca să scape de el", menţionând că are informaţia de la un lider din BPC şi comentând că "toată lumea" dorea acest lucru şi s-a găsit această soluţie, cinică, în opinia sa.

Întrebat cum comentează faptul că PNL a acceptat ca Olteanu să fie viceguvernator al BNR, Patriciu a spus că "liberalii nu l-au acceptat, ci l-au timis acolo ca să scape de el", menţionând că lucrul acesta i-a fost relatat de un lider din BPC. "Toată lumea voia să scape de el şi au găsit soluţia asta, cinică după părerea mea", a apreciat Dinu Patriciu.

El povesteşte că, în urmă cu mulţi ani, l-a rugat un prieten să-l angajeze pe Olteanu la Rompetrol.

"După ce a făcut testele psihologice, vicepreşedintele meu pentru Resurse Umane a venit şi mi-a spus că-şi dă demisia dacă îl angajez pe acest individ. Labil psihic, excesiv de ambiţios, lipsit de loialitate, de o inteligenţă mediocră, dar şiret şi lipsit de moralitate. Nu l-am angajat. Şi-a urmat cariera politică în care defectele l-au ajutat. L-a ajutat şi un prieten al meu, prea comod ca să-şi poarte geanta singur. Acum liberalii l-au votat pentru această poziţie aşa cum mi-a spus cineva azi dimineaţă, ca să scape de el. Deh, cinimsul politicienilor!", continuă Patriciu.

aici
Fără comentarii!


5 comentarii:

Lulutza spunea...

Daca "informatiile" cu pricina despre caracterul si personalitatea candidatului la o slujba in Rompetrol au fost "prelucrate" de o anumita doamna director de resurse umane, cu prenume german, dl. Patriciu s-a pripit cu "evaluarea" de acum a lui Bogdan Olteanu.

Nu-l cunosc pe B.Olteanu, dar o cunosc pe "doamna" cu pricina, stiu cit de competenta se dadea si mai stiu si "agenda ascunsa" a multor sefi de "resurse inumane"... In paranteza fie spus, multe porcarii si nedreptati s-au facut in vremea aceea dinspre resursele "alea", atit fata de Rompetrol, cit si fata de angajati si de eventualii candidati la angajare.

In plus, Daniel, daca vreun actual "oligarh" mi-ar fi facut mie cindva o caracterizare de genul: "de o inteligenta superioara, dar cu o etica rigida...", in baza acestor "hibe de caracter" concediindu-ma, ce concluzie "legala" s-ar fi putut trage? Ca sint data afara pentru ca firma cu pricina nu ma merita? :)

Lulutza spunea...

P.S. Presupun ca liberalii nu au vrut ca in postul respectiv sa ajunga Daniel Daianu si nu au avut alta candidatura la indemina. Pentru ca D.D. pare, totusi, mult prea "flexibil" d.p.d.v. politic. Si, daca tot se intinde ca o caracatita etatismul portocaliu "apartinic", eu as zice ca nu ne strica un liberal la B.N.R.

De altfel, uitindu-ma zi de zi la apucaturile parlamentare ale Robertei portocalii, eu personal il regret mult pe Bogdan Olteanu.

Daniel Mălăelea spunea...

Am avut onoarea sa-l cunosc pe Bogdan Olteanu. Au fost cateva situatii in care am discutat probleme arzatoare din interiorul sistemului de invatamant. L-am vazut de cateva ori vorbind de la tribuna Parlamentului. Eu il apreciez mult pe Bogdan Olteanu.

Anonim spunea...

si eu ii apreciez pe toti cei de pe urma carora as putea sa scot un folos ...cat de mic, o excursie ceva ...o sponsorizare...o vorba buna...un post mai cald ...

Daniel Mălăelea spunea...

Proasta parere ai despre mine, Suflet chinuit. Eu nu am cerut niciodata nimic pentru mine. Sunt multi nesimtiti pe lumea aceasta.