vineri, 12 noiembrie 2010

Aş fi vrut ca Alexandru Marin să fie elevul meu

Alexandru Marin este un tânăr pe care aş fi vrut să îl am elev. L-am întâlnit în urmă cu un an în blogosferă, iar apoi ne-am şi cunoscut participând la diverse activităţi culturale organizate de filialele PNL. Am fost atras de la început de acest tânăr pe care îl consider un model pentru tinerii noştri. Spre deosebire de foarte mulţi dintre colegii săi de generaţie, Alex este preocupat, implicat, dăruit unor idei şi cauze. Chiar l-am rugat pe Alex să îndrume paşii unor tineri care mi-au fost elevi în viaţa politică şi nu numai. Consider că ei au foarte multe de învăţat de la Alex. Personal, vreau să îi mulţumesc pentru faptul că acordă mare atenţie unor evenimente şi personalităţi marcante din istoria noastră naţională. În limita timpului liber, particip cu plăcere la acţiunile pe care Alex le organizează. Alexandru Marin este o garanţie că Partidul Naţional Liberal are un viitor frumos.

Niciun comentariu: