vineri, 13 august 2010

Primul abandon

Suntem aproape la jumătatea campaniei ,,Noi vrem economie'' şi astăzi am înregistrat primul abandon. Unul dintre colegii mei, după ce s-a aflat timp de 5 zile la cortul PNL de la PROSPER, s-a retras din motive familiale, a se înţelege din cauza soţiei. Ţin să-i mulţumesc prietenului meu pentru implicarea entuziastă în această campanie. Înţeleg situaţia şi vom încerca să-i suplinim absenţa. Sunt convins că şi ceilalţi prieteni implicaţi în campanie au fost şi vor fi nevoiţi să explice repetatele absenţe de acasă din această lună. Eu am luat-o cu mine pe soţia mea  într-una dintre zile şi chiar i-a plăcut. Cred că şi colegii mei ar putea să procedeze la fel.
M-am convins o dată în plus, în timpul acestei campanii, că am alături nişte oameni minunaţi, că suntem o echipă şi că vom reuşi să facem multe lucruri bune împreună.

Niciun comentariu: