marți, 20 septembrie 2011

Vom scăpa de infractorii care acţionează în mijloacele de transport ale RATB?

     „Ca urmare a înfiinţării Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti, prin Ordonanţa Guvernului nr. 21/2011, RATB a iniţiat demersurile pentru crearea Poliţiei Transportului Public în Capitală”, se arată într-un comunicat al RATB. Aceasta ar urma să acţioneze pentru diminuarea fenomenelor antisociale din transportul public de suprafaţă şi din metrou. Mai exact, această propunere a conducerii RATB au luat amploare actele cu caracter antisocial, comerţul ambulant şi frauda înregistrate în mijloacele de transport în comun.
        “Colaborarea RATB cu Direcţia de Jandarmi a Municipiului Bucureşti şi cu Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti a dus la diminuarea fenomenelor antisociale, însă consider că înfiinţarea unei autorităţi unitare, specializată în domeniul transportului public, va crea un climat de ordine şi siguranţă publică în mijloacele de transport în comun”, declară Adrian Criţ, directorul general RATB.
      De multe ori am scris pe blogul meu şi pe blogul domnului primar Andrei Chiliman despre hoţii şi drogaţii care circulă pe mijloacele de transport 97, 331 şi 112 din zona Bucureştii Noi. Până acum nimic nu s-a schimbat, oricât se laudă domnul Crit. Poate că de acum încolo copiii noştri vor fi în siguranţă pe aceste mijloace de transport ale RATB. La anul, fetiţa mea pleacă la şcoală şi, deşi nu am bani, mă gândesc foarte serios să achiziţionez un autoturism, prin credit auto sau leasing, pentru a-mi duce fetiţa la şcoală. Alternativa ar fi aceea de a-mi achiziţiona un pistol. Oare să fie nevoie şi în aceste timpuri, în aceste locuri de un ,,justiţiar'' precum Wyatt Earp? Măcar dacă am mai avea un alt Alimănescu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

un pistol si un glonte . de atat ai nevoie :)