miercuri, 7 septembrie 2011

La mulţi ani, fetiţa mea!

        Astăzi, în casa noastră este mare sărbătoare. Alina-Maria, copilul nostru minunat împlineşte 6 ani. Ce repede au mai trecut anii. Parcă ieri împlinea primul anişor! Zilele, lunile, anii au trecut în zbor şi acum fetiţa noastră este o mică domnişoară. De 6 ani sunt cel mai fericit tătic din lume, pentru că minunea mea este frumoasă, cuminte, deşteaptă. Viaţa mea este un vis frumos şi mă rog ca Dumnezeu să nu mă trezească din acest vis. Niciodată nu am crezut că un copil poate să aducă atâta fericire, atâta împlinire într-o familie. La noi, Alina înseamnă totul. Ea este sufletul nostru, ea este însăşi viaţa noastră. 
     La mulţi ani, fata mea! Să creşti mare şi să ajungi doctoriţă, aşa cum, de când erai mititică, părintele Gherontie Puiu îţi spune mereu. Să fii sănătoasă, să ai noroc şi să păstrezi întotdeauna acceaşi imensă bunătate în suflet. Noi, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, vom fi aproape de tine întotdeauna. 
      Vreau să ştie toată lumea, prieteni şi neprieteni, că fetiţa mea, Alina-Maria, împlineşte 6 ani şi că eu sunt un om fericit pentru că am un copil atât de minunat.

7 comentarii:

Stefania spunea...

La multi ani Alina-Maria! sa fii sanatoasa si sa te bucuri de tot ce te inconjoara. Sa-i faci mereu fericiti pe parintii tai iar visele lor sa devina realitate.
Petrecere frumoasa!

turisticus spunea...

Sa-ti traiasca fetita, sa creasca mare si sanatoasa.

Anonim spunea...

Sa va traiasca, sa fie sanatoasa, norocoasa si frumoasa si sa aveti parte de cat mai multe bucurii din partea ei.

Claudiu Gabriel Duta

Adrian spunea...

La multi ani fetitei, sa fie sanatoasa, sa invete bine si sa devina doctorita, sa va pastreze mereu starea de ce mai fericit tatic. Va spun de pe pozitia unui tatic de fetita si de baiat, facut bunic de catre fetita. Fetele seamana cu taticii si ii mostenesc aproape in toate, mai putin in profesie. Sarbatorire fericita!

Daniel Mălăelea spunea...

Va multumesc tuturor pentru urari!

Anca spunea...

Sa va traiasca Alina , sa fie sanatoasa, norocoasa, cuminte ,sa va aduca numai bucurii !!!!!!

t spunea...

Sa ti traiasca fetita sa fie sanatoasa si cu un gram de noroc !
Toate cele bune si La multi ani !