duminică, 18 septembrie 2011

Poate cineva să-l ajute pe domnul Iuliu Gergely?

       În urmă cu 3 ani, am postat pe blogul meu un articol preluat de pe gsp.ro despre Iuliu Gergely. M-a impresionat povestea sa de viaţă şi am vrut să o cunoască şi alţii. De atunci am primit în mai multe rânduri, prin e-mail, gândurile domnului Iuliu Gergely. Într-un e-mail primit recent, domnul Iuliu Gergely mă roagă să îl ajut, fie şi prin publicarea strigătului său de ajutor. Financiar nu am cum să îl ajut, dar pot să postez rugămintea sa.
       ,,Domnule profesor, ma adresez la dumnevoastra cu toate rusinea  dar dumneavoastra sunteti ultima mea sansa sa fiu ajutat intr-un fel. Dupa cum stiti am fost un fotbalist talentat, dar soarta si politica a intervenit  si a intrerupt cariera mea de fotbalist la numai de 18 de ani. De acolo am avut numai suferinta si regrete. Am fost uitat de toate lumea  si nici ajutor din partea nimanui. Ce am realizat pina acum a fost din ambitia mea. Dupa ce ca am piciorul amputat acum am suferit o semiparalizie pe piciorul sanatos si drept urmare acum nu pot sa merg mai mult 50 de metri  cu carja . Acuma revin la rugamintea mea . Am o masina de 25 de ani cu cutie automata si s-au stricat si motorul si cutia  si a trebuit sa o abandonez  si fara masina sunt un om pierdut . Va rog din suflet daca ma puteti  ajuta prin intermediul ziarului sau prin cunostintele dv sa fiu ajutat cu o  suma de 5000 de euro pentru a achizitiona o masina second-hand  cu cutie automata . Va rog din suflet sa ma scuzati ca v-am deranjat cu problemele mele dar n-am alta cale decat sa ma adresez la dv.stiind ca ce faceti          faceti cu capul sus si demnitate. La federatia de fotbal n-am avut curajul sa ma adresez  pentru ca am mai fost refuzat. Inca o data va rog din suflet sa ma scuzati daca v-am deranjat dar n-am avut alta cale. Din pensia mea de 1000 de lei nu-mi pot permite sa cumpar aceasta masina, Inca o data va rog sa ma iertati ca v-am deranjat dar v-a deranjat un om  DISPERAT. VA  MULTUMESC CA M-ATI ASCULTAT !''

Niciun comentariu: