joi, 10 februarie 2011

Să luăm aminte, oameni buni!

      Sănătatea este mai importantă decât multe alte lucruri de pe acest pământ. Până anul acesta îmi doream multe lucruri, dar... totul s-a schimbat. Toată lumea mea s-a dat peste cap, nu-mi doresc decât sănătate. Ce rost au celelalte lucruri materiale dacă nu există sănătate? De ce oamenii sunt atât de dornici de avere, de bogăţii şi nu-şi dau seama că adevărate valori nu pot fi cumpărate? Sănătatea, dragostea, sprijinul şi întelegerea dintr-o familie sunt cele mai importante.
     Aceste reflecţii nu îmi aparţin. Îmi permit să le postez pentru că o preţuiesc mult de tot pe autoarea lor şi pentru că au legătură cu o problemă gravă de sănătate a unui elev de la noi din liceu.  Sunt mândru că  este eleva mea şi sunt cu sufletul alături de ea. Să îi dea Dumnezeu sănătate elevului nostru care are atâta nevoie de ea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa ne ajute Dumnezeu si de data asta..sper sa faca o minune pentru noi...imi doresc din tot sufletul...de miercurea trecuta e in spital...era vorba ca se intoarce cu noi acasa..dar analizele nu au iesit bine..i-au promis ca-l externeaza luni..degeaba..tot rau e...acum speram ca maine sa fie mai bine..si sa vina in sfarsit acasa...e un copil..un copil nevinovat..un copil care merita sa se bucure de viata...nu ma pot gandi,nu pot accepta ca se va intampla o nenorocire.Acum 10 minute m-a anuntat o fosta colega faptul ca o cunostinta din J.M...a murit tot de leucemie..nu-mi pot explica starea..si-mi cer scuze ca postez pe blogul dumneavoastra...dar e singurul lucru care ma face sa trec peste tot,ma linisteste.De fiecare data cand simt ca nu mai pot..intru si citesc postarile dvs.imi cer scuze inca odata.
Mihaela...

Daniel Mălăelea spunea...

Poti sa scrii oricate comentarii doresti. Macar atat sa pot face pentru tine. Esti un copil minunat. Imi pare bine ca te-am descoperit repede. Meriti sa fii sprijinita. Ai toata sustinerea mea morala. Te rog, sa scrii un articol despre ce vrei tu pe care sa-l public pe blogul meu.Poate sa fie chiar un mesaj de incurajare pentru varul tau.Si eu îi doresc, din tot sufletul, sănătate!