vineri, 11 februarie 2011

Deocamdată, nu!

       Sunt dezamăgit! Aştept de vreo 2 luni un răspuns de la un for de conducere important şi el întârzie să vină. Am câştigat dreptul de a face parte dintr-un corp de elită, dar nepăsarea şi incompetenţa factorilor de decizie dintr-un minister fac ca visurile unor oameni să nu se împlinească, cel puţin deocamdată. Am trudit mult în cei 15 ani de când sunt la catedră. Permanent m-am instruit, am parcurs treaptă după treaptă, am învăţat mereu, m-am perfecţionat. Am avut întotdeauna conştiinţa propriei valori şi nu am suferit prea mult când mi s-au făcut nedreptăţi. Am îndurat multe pentru că aproape întotdeauna am vâslit contra curentului. Eu nu pot fi strunit, nu pot fi supus. Mereu aleg calea grea, drumul plin cu hârtoape, dar îmi păstrez libertatea de acţiune şi exprimare. Sunt prea multe slugi, prea mulţi oameni fără coloană vertebrală şi eu refuz să intru în rând cu ei. Sunt convins că o să reuşesc să -mi împlinesc visele şi altfel decât umilindu-mă sau ploconindu-mă în faţa mai-marilor vremii. Sunt sigur că va veni şi vremea noastră, vremea mea!

Niciun comentariu: