vineri, 25 februarie 2011

Mult succes, CSL Sector 5!

       Întotdeauna mi-au fost dragi tinerii şi am încercat să fiu aproape de ei şi să-i sprijin. Recunosc faptul că sunt aproape de sufletul meu tinerii de la PNL Sector 5. Cu unii dintre ei am participat la numeroase acţiuni şi am început să-i cunosc. Am mare încredere în ei şi sunt convins că ne vor ajuta mult de tot să ne îndeplinim obiectivele politice. Ca dascăl, nu poate decât să mă bucure faptul că avem tineri excepţionali. Mă bucură şi mai mult faptul că au ales să vină în PNL. Ei sunt garanţia faptului că România are viitor şi că viitorul României va fi scris de PNL. 
      Îi doresc lui Andrei Dimitriu mult succes la conducerea CSL Sector 5 şi sunt sigur că echipa care a fost aleasă astăzi, împreună cu el, este cea mai bună. Din ea face parte şi unul dintre copiii mei de suflet, alături de care am fost mereu aproape în ultimii 5 ani.

3 comentarii:

sandul spunea...

ei Daniel,ce naiba,pnlul nu este viitorul tarii in alianta cu psdeul...

Daniel Mălăelea spunea...

Cu sau fara PSD, PNL reprezinta viitorul.

gabriel nicolae teodorescu spunea...

Avand experienta efectelor negative ale crizei in Romania, si a faptului ca guvernantii au introdus alte noi masuri in proiectul de modificare a Codului Muncii, spuneti NU! demersurilor pentru asumarea raspunderii de catre Guvern.
Simulacrul dezbaterile aprinse dintre angajatori si sindicate, lipsa de reactie a opiniei publice va duce la raporturi noi de forta intre angajator si angajat.
Odata cu modificarea Codului muncii, Guvernul Boc va schimba si toata legislatia din domeniu.

http://www.petitieonline.ro/petitie/spune_nu_formei_actuale_a_codului_al _muncii_si_hotararii_guvernului_boc_pentru_promovarea_si_asumarea_raspunderii_guvernului_in_regim_de_urgenta_prin_ordonanta-p12197050.html

SEMNATI PETITIA AICI
http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/spune_nu_formei_actuale_a_c odului_al_muncii_si_hotararii_guvernului_boc_pentru_promovarea_si_asumarea_raspunderii_guvernului_in_regim_de_urgenta_prin_ordonanta-p12197050.html
...
pt a anula demersul in forta al guvernului Boc prin OUG cu care ne-a obisnuit...


daca esti de acord semneaza si promoveaza semnarea petitiei!
... si pt ca veni vorba de tineri...
vezi ce numiri a mai facut PDL ul la Cluj-Napoca... pe baza relatiilor de rudenie cu BOC, Tise, Buda...
...DIN OSPATAR A AJUNS DIRECTOR LA ELECTRICA LA 28 DE ANI- absurdul si ridicolul in cazul unei guvernari portocalii!!!
vezi
http://gabrielnicolaeteodorescu.wordpress.com/2011/02/27/tineri-pdl-isti-promovati-la-greu-in-functii-de-raspundere-in-cluj-napoca-scoliti-sau-nu-acestia-sunt-buni-la-toate-de-altfel-in-toate-sectoarele-de-stat/