marți, 20 noiembrie 2012

Din tot sufletul, o susțin pe Alina Gorghiu!

       Am cunoscut-o în urmă cu 4 ani și am purtat multe bătălii împreuna. Am salvat istoria neamului românesc, atunci când s-a dorit scoaterea ei din Planul cadru pentru clasa a XII-a la profilul tehnic, am promovat mișcarea sportivă în rândurile elevilor, am derulat campanii pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar și în familie, am trimis gratuit elevii și studenții la teatru, am cinstit marile momente și marile personalități din istoria neamului românesc, am oferit cărți și cadouri copiilor nevoiași, am oferit excursii cu tematică istorică elevilor și dascălilor din sectorul 5. Întotdeauna, când am avut de semnalat vreo nemulțumire a dascălilor, Alina Gorghiu m-a ascultat, m-a sfătuit și a preluat plângerea mea, după care mi-a oferit o soluție de rezolvare a problemei. Niciodată nu a refuzat să se implice în soluționarea problemelor breslei dascălilor și a fost mereu aproape de noi.
       Pentru că Alina Gorghiu ne-a susținut mereu și ne-a promovat interesele, noi, cei peste 30 de profesori din OCD-PNL sector 5, avem datoria morală, dar și plăcerea de a o susține pentru obținerea unui nou mandat de deputat în Colegiul 22 din Sectorul 5. Pentru tot ceea ce a făcut pentru oamenii din colegiu, dar și din întregul Sector 5, Alina Gorghiu trebuie să rămână ,,Avocatul în Parlament'' al cetățenilor din acest colegiu.

Niciun comentariu: