duminică, 18 noiembrie 2012

Nu mai am timp să scriu, dar vă invit să recitiți articolele scrise în ultimii 4 ani

     Nu mai am timp să scriu pe blog și nici nu mai am timp să citesc blogurile prietenilor. Am multe îndatoriri de serviciu în ISMB și o mulțime de alte lucruri de făcut, încât îmi rămâne prea puțin timp pentru a scrie. De 4 ani, am postat numeroase articole pe blogul meu și pe blogurile prietenilor. De când sunt în ISMB, seara, sunt mult prea obosit ca să mă apuc să scriu pe blog. Cu greu, reușesc doar să exprim, din când în când, gânduri și comentarii la statusurile prietenilor pe Facebook. Sunt convins că voi reuși să revin alături de prietenii mei, bloggerii liberali, și să promovez, ca și altădată, ideile și acțiunile politicienilor liberali. Sper ca până atunci articolele mele vechi vor fi citite cu plăcere de prietenii mei.

Niciun comentariu: