duminică, 16 septembrie 2012

La mulţi ani, Alina Gorghiu!

       O cunosc pe Alina de aproape 4 ani, dar uneori am impresia că o cunosc de o viaţă. Am avut atât de multe colaborări în aceşti ani şi am desfăşurat împreună atât de multe proiecte, încât e greu de crezut că au încăput toate în doar aproximativ 1200 de zile. Elevii şi dascălii Capitalei îi datorează enorm, dar Alina consideră că şi-a făcut doar datoria de parlamentar şi de om al cetăţii. Pentru tot ceea ce a făcut în folosul sistemului de învăţamânt românesc, eu o respect enorm pe Alina Gorghiu. În plus, nu uit niciodată că sunt dator să-i răspund prin fapte concrete încrederii uriaşe pe care a avut-o încă de la început în mine.
      Astăzi este ziua de naştere a Alinei Gorghiu. În numele meu personal şi al dascălilor care o cunosc şi o apreciază, îi urez mult succes în activitatea pe care o desfăşoară în Camera Deputaţilor, sănătate, multe împliniri pe plan personal şi, totodată,  îi mulţumesc pentru tot ceea ce a făcut pentru sistemul de învăţământ bucureştean şi, în general, pentru şcoala românească. La mulţi ani, Alina Gorghiu!

Niciun comentariu: