sâmbătă, 7 iulie 2012

Proiecte de viitor

     Întotdeauna m-am implicat în tot felul de activităţi culturale şi sportive în folosul elevilor şi al profesorilor. De multe ori, am avut iniţiative proprii, dar am preluat şi idei ale colegilor de breaslă sau am participat la acţiunile altora. Au fost şi proiecte la care am renunţat pentru că nu am avut timpul necesar sau ne-au lipsit banii de care aveam nevoie pentru a le organiza. Cred că acum vom putea să facem mai mult. De aceea, voi încerca să refac legăturile cu oamenii inimoşi pe care, altădată, i-am avut aproape şi care mă vor sprijini să reluăm proiectele vechi şi să demarăm altele noi.
     Un proiect la care ţin foarte mult este înfiinţarea unui post de radio pentru liceeni, care să reprezinte o tribună de la care ei să se poată face auziţi. Apoi, vom încerca să organizăm cât mai multe competiţii sportive şcolare. Totodată, voi continua să aduc în mijlocul elevilor artişti, scriitori, sportivi, jurnalişti, care să le vorbească elevilor despre viaţă, şcoală, sport, petrecerea timpului liber.
     Pentru profesori, vom relua iniţiativa unui coleg de înfiinţare a unui cenaclu al cadrelor didactice, care să organizeze spectacole literar-artistice şi să organizeze expoziţii în care colegii să-şi prezinte propriile creaţii. Ştiu că există numeroşi artişti în mijlocul nostru şi ei trebuie ajutaţi să se manifeste.
     După 3 ani, voi relua iniţiativa de alcătuire a unei echipe de fotbal a profesorilor şi vom desfăşura, în week-end, meciuri de fotbal cu selecţionate ale altor categorii profesionale. Cred că este important ca noi să ne străduim să fim mai solidari unii cu alţii şi să încercăm să lucrăm mai mult în echipă. Sportul ne poate ajuta să depăşim barierele care există în comunicare şi să ne cunoaştem mult mai bine.
     Promit să preiau şi să sprijin iniţiativele colegilor de breaslă şi să ajut la împlinirea viselor elevilor şi cadrelor didactice. Eu şi echipa din care fac parte vom fi alături de toţi cei care slujesc cu devotament şcoala românească.

Niciun comentariu: