vineri, 5 august 2011

Fetiţa mea a avut câştig de cauză

       Toată ziua am sperat că îl voi vedea, la ora 20,00, pe Crin Antonescu, la emisiunea de la Antena 3. Eram convins că voi urmări emisiunea şi măcar o parte dintre grijile mele politice din ultima vreme îmi vor fi spulberate. Din păcate, pentru mine şi, din fericire, pentru Alina, nu am putut să-l urmăresc pe Crin Antonescu, pentru că ea a dorit să mergem la Teatrul de Revistă ,,Constantin Tănase pentru a viziona spectacolul ,,Revista revistelor''. Între dorinţa mea de a-l urmări pe preşedintele PNL şi dorinţa ei arzătoare de a o vedea pe scenă pe Mirela Boureanu-Vaida a avut câştig de cauză dorinţa fiicei mele. Dar, surpriză neplăcută pentru fata mea, Mirela Boureanu-Vaida nu a fost nici de această dată pe scenă. A lipsit şi acum, ca şi la ultimele 3 spectacole la care am fost. Chiar şi aşa, fata mea a fost fericită.

Niciun comentariu: