sâmbătă, 20 august 2011

Domnul Funeriu face, în sfârşit, şi un lucru bun


        "Avem o mare noutate, respectiv săptămâna «Şcoala altfel», în săptămâna 2 - 6 aprilie, în care se vor desfăşura activităţi de educaţie non formală, sport, olimpiadele şcolare. Este un efort din a face şcoala mai atractivă. Este un început în a face şcoala mai atractivă".
        În sfârşit, domnul Funeriu face şi un lucru bun. Eu organizez şi pe parcursul anuui şcolar tot felul de activităţi extraşcolare, dar mă bucur că am astfel posibilitatea să organizez pentru elevii mei  şi acţiuni pe care de mulţi ani le amân din lipsa timpului. Primul lucru la care mă gândesc este o cupă a liceului la fotbal. Sunt mai mult de 5 ani de când nu s-a mai organizat un astfel de campionat în Colegiul Tehnic Media, deoarece eu nu am mai avut timpul necesar. Sper să pot colabora cu doamna profesoară de educaţie fizică Laura Nedelcu şi să le facem elevilor noştri această bucurie. Cu siguranţă, în acea săptămână voi organiza şi 2 întâniri ale elevilor cu personalităţi ale vieţii artistice, ştiinţifice sau sportive. Mă gândesc chiar şi la o excursie cu tematică istorică.


Un comentariu:

Nicu spunea...

Da,felicitari pentru intalnirile cu personalitati artistice,stiintifice si sportive.Excelent!!!