marți, 26 iulie 2011

Programul de formare PROMEP desfăşurat în Bucureşti s-a încheiat

     Au fost 5 zile în care am reuşit să ne cunoaştem, să formăm o echipă eficientă, să învăţăm unii de la alţii şi să ne despărţim prieteni. Am avut multe emoţii, dar acestea au fost constructive şi m-au ajutat să dau totul pentru a reuşi să-mi ating obiectivele. Fără falsă modestie, trebuie să afirm că am fost cei mai buni. Toţi am fost deosebiţi, atât formatorii, cât şi formabilii. A fost un program de formare în care s-a investit foarte mult din toate punctele de vedere, s-au investit mulţi bani, mult timp, dar mai ales suflet. Personal, am pus foarte mult suflet. A fost o ocazie rară, pe care nu am vrut să o ratez. Am dovedit că am multe de spus în acest domeniu al pregătirii managerilor din învăţământul preuniversitar şi că pot să fiu unul dintre cei mai buni formatori. Monitorii englezi, colegii formatori şi formabilii au recunoscut acest lucru. Sunt fericit şi am sentimentul datoriei împlinite. Aplauzele la scenă deschisă, care ne-au fost acordate de către formabili, buchetul de flori primit de la ei, sărutul mâinii primit din partea doamnei monitor din Anglia, în semn de recunoştinţă şi apreciere, nu le voi putea uita prea curând.

Niciun comentariu: