sâmbătă, 23 iulie 2011

Echipa PROMEP din Bucureşti a dovedit că este o echipă de succes

     S-au desfăşurat deja 3 zile ale programului de formare PROMEP, care are loc la Colegiul Economic ,,Virgil Madgearu'' şi la care participă 80 de directori şi inspectori din Capitală. Recunosc că aveam aşteptări mari de la formabili şi că eram optimist în legătură cu prestaţia mea în calitate de formator. Sunt extrem de bucuros pentru faptul că mulţi dintre formabili au fost propuşi chiar de mine domnului inspector general Alexandrescu pentru a participa la acest curs. Pe unii, îi cunoşteam bine, dar pe alţii mai puţin. Mărturisesc că am fost încântat de prestaţia tuturor. Ei spun, fără nicio excepţie, că eu am o contribuţie esenţială la desfăşurarea unui program de formare de calitate. Dar, cred că meritul principal este al formatorilor foarte buni pe care i-am avut noi, cei 6 formatori de la cele 3 grupe, în cele 35 de zile de formare desfăşurate în lunile aprilie-iunie la Sinaia.
    Astăzi, ne-am bucurat să-i avem alături de noi pe doi dintre monitorii englezi, care au fost impresionaţi de ceea ce au văzut şi care ne-au mulţumit din suflet pentru munca de calitate desfăşurată. Pe lângă faptul că au rostit cuvinte extrem de elogioase la adresa noastră, a mea şi a colegei Viorica Dorin, am simţit că sunt încântaţi de ceea ce au văzut şi sunt mândru pentru faptul că eu am desfăşurat cele 8 ore de formare de astăzi. Mâine, mai am doar două ore de formare şi apoi avem, luni, 6 ore de evaluare. Deja regret faptul că acest program de formare, în care s-a investit atât de mult suflet, se încheie. Pentru toate satisfacţiile oferite, în primul rând pentru cele sentimentale, îi mulţumesc mult de tot doamnei Megdonia Păunescu, managerul programului PROMEP!

Niciun comentariu: