luni, 27 decembrie 2010

Crăciun în familie

Am petrecut Crăciunul acasă. Nici nu doream să plecăm undeva de Crăciun. Am visat însă să petrecem Revelionul la munte. Din păcate, a rămas doar un vis. Am fi reuşit să plecăm doar dacă statul român nu mi-ar fi furat lunar 5 milioane de lei. Din iulie, resimt din ce în ce mai acut lipsa acestor bani din buzunar. În anii trecuţi, am reuşit din salarii să facem finisajele la casă şi am mobilat camerele de la parter şi de la etaj. Din  vară am mai reuşit doar să cumpărăm o saltea pentru patul din camera Alinei. În fiecare lună rămân cu o rată la bancă sau măcar o factură neplătită. În aceeaşi situaţie ca mine sunt milioane de români. Regimul Băsescu ne-a adus la limita supravieţuirii. Suferim. Răbdăm. Sper ca pentru toţi să se pună doar problema ,,până când?''.

Niciun comentariu: